• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • znoozan

nån som är bra på fläckborttagning? Isac ritade på linnet igår med röd (bläck?) pennaLedsen

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • tejp
    znoozan skrev 2008-02-25 23:18:02 följande:
    nån som är bra på fläckborttagning? Isac ritade på linnet igår med röd (bläck?) penna
    jag använder galltvål eller diskmedel, men jag vet inte om det funkar på sånna fläckar. Känns som du borde använda nått miljöfarligare för att få bort bläck
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • znoozan
    tejp skrev 2008-02-25 23:46:41 följande:
    jag använder galltvål eller diskmedel, men jag vet inte om det funkar på sånna fläckar. Känns som du borde använda nått miljöfarligare för att få bort bläck
    skitunge han hade väl kunnat rita på nån tröja jag tröttnat påFlört nä visst måste man nog ha nåt starkare på såna fläckar!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha
    znoozan skrev 2008-02-26 00:07:27 följande:
    skitunge han hade väl kunnat rita på nån tröja jag tröttnat på nä visst måste man nog ha nåt starkare på såna fläckar!
    havanna ritade med bläck på vår beige soffa tror jens tog en svamp å så wim på det... alla fläckar är borta..  Annars har Åsa nått mirakelmedel som hon erbjöd mej testa då...
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • tejp

hejhej!
    å nu börjar det bli sådär tyst i tråden igen! Måste väl göra ett litet ryck jag Är så dålig på att skriva, blir mest att man hastar in och läserGenerad

Idag ska vi hem till Lena, de ska bli trevligt! Va gör ni andra? Är alla friska igen nu?

Bara alla sjukor är över så måste vi luncha på café caal, jag är så sugen på tacosallad!

• smarties

Har en liten snorig herre som cyklar på sin trehjuling här hemma nu, tror han längtar till våren :)
    Moa jagar honom med gåstolen..himla farande här.

Vi väntar på att Knastrollet ska komma hem från jobbet, så ska vi gå och äta lite och sen till dollarstore o handla massa skoj :D

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • supervejron

hello brudar.
    jag kommer att gå ner i arbetstid från och med 10 mars så då är jag ledig varje torsdag så gärna en lunch då så jag kan få följa med.=)))
    hoppas att allt är bra med er här.
    Själv har jag halsfluss och öronvärk.
    Maken ligger med feber.
    Nova käkar pencillin för öron och hals och skaysan har precis blivit frisk.
    Usch nu vill vi ha vår och sommar.=)

• tejp
    supervejron skrev 2008-02-26 12:53:25 följande:
    hello brudar.jag kommer att gå ner i arbetstid från och med 10 mars så då är jag ledig varje torsdag så gärna en lunch då så jag kan få följa med.=)))hoppas att allt är bra med er här.Själv har jag halsfluss och öronvärk.Maken ligger med feber.Nova käkar pencillin för öron och hals och skaysan har precis blivit frisk.Usch nu vill vi ha vår och sommar.=)
    Å era stackare! Läste din blogg precis! Ni har varit sjuka mkt i vinter väl?
    Vill också ha vår och sommar!!

Smarties, jag funderar också på dollarstore Finns mkt skoj där, fast jag har en tendens att förköpa mig på massa onödigt rat där
  • smarties
    tejp skrev 2008-02-26 13:04:13 följande:
    Å era stackare! Läste din blogg precis! Ni har varit sjuka mkt i vinter väl?Vill också ha vår och sommar!!Smarties, jag funderar också på dollarstore Finns mkt skoj där, fast jag har en tendens att förköpa mig på massa onödigt rat där
    Ja det är livsfarligt o gå där, man hittar alltid något man "bara måste köpa". :D
    Misstänker att jag kommer köpa gardiner också, för dom hade barngardiner nu =/
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • tejp
    smarties skrev 2008-02-26 13:06:25 följande:
    Ja det är livsfarligt o gå där, man hittar alltid något man "bara måste köpa". :DMisstänker att jag kommer köpa gardiner också, för dom hade barngardiner nu =/
    du får återkomma med vad du shoppat sen!

Vi ska ut i finvädret nu vi Snö å elände...
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)