• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Michaela83

Grattis Jonte!!! :)

Nirna: Skymtade dig vid dagis idag och du såg såå fräsch å fin ut (jag antar att du inte känner dig så fin ) tänk om man ändå sett ut som dig på BF... Lyckost!
    Jag tror personligen att du kommer föda på söndag (sorry.. )

Smarties: Jag har bott i nygårdsdalen, BRA område.

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • copernicus

Hej tjejor!

Jag hinner bara inte in här så ofta längre.

Idag har jag tagit en prommis i Nygårdsdalen/skräddarbackensby/Mats Knuts med en kompis som bor där.
    Skulle väldigt gärna bo där nånstans!
    En barndomskompis har precis flyttat in i ett nybyggt hus i skr-by och det området är supermysigt!!
    Vill me!

Fick en överraskning då jag var in på www.alltombarn.se och tittade på ovanliga namn och fick se en bild på Lua

De sökte häromdan barn med ovanliga namn och jag skrev Luas. Igår fick jag ett mail där de bad om bilder, Jag trodde aldrig att det skulle komma med!!!!
    Men kul iaf!

Är det många sjuka i tråden nu med??
    Tänkte ev ta mej t. Fenix på fredag!

• Nirnaeth
    Michaela83 skrev 2008-02-27 17:00:13 följande:
    Grattis Jonte!!! :)Nirna: Skymtade dig vid dagis idag och du såg såå fräsch å fin ut (jag antar att du inte känner dig så fin ) tänk om man ändå sett ut som dig på BF... Lyckost!Jag tror personligen att du kommer föda på söndag (sorry.. ) Smarties: Jag har bott i nygårdsdalen, BRA område.
    Haha
    Nu börjar jag faktiskt hoppas på att det blir en skottbebis Det skulle ju vara lite häftigt egentligen, för jag menar, hur höga är oddsen att man prickar in en dag som bara infaller vart fjärde år!

Nej, som sagt..känner mig inte fräsch och fin..och särskilt inte nu med mitt Tweety-gula hår.
    Men tack iaf, det är upplyftande med komplimanger just nu!
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Nirnaeth
    Starlet1 skrev 2008-02-27 15:53:39 följande:
    Men vad du är duktig som är ute och går. På BF med mina graviditeter har jag knappt varit rörlig
    Jag är desperat..ser inte klok ut i huvet och behövde verkligen färg. Ångrade mig rätt snabbt kan jag lova, och hela hemvägen så var Xander på sitt suraste humör, så det gjorde inte promenaden roligare direkt
  • Nirnaeth
    smarties skrev 2008-02-27 15:56:53 följande:
    Jag kommer ihåg när jag hade BF med Moa, då gick jag till kiosken vid ÖB och köpte festies..mannen i kiosken tittade skrämt på mig när jag sa att jag hade BF idag när han frågade..likaså busschauffören på BF+1 som bad mig att inte föda i bussen... :P
    haha..sådär reagerar folk som jag pratar med också! Dom ser lite smått panikslagna ut när jag berättar när mitt bf-datum är

När jag gick med Xander så var vi in på Volvo och skulle provköra bilar, och försäljaren höll nog på att få rännsketa när han fick veta att jag var beräknad just den dagen. han föreslog att vi skulle komma tillbaka och provköra när vi hade fått bebisen istället.
    Vadå..trodde han att jag skulle hoppa in i hans svindyra volvo och låta vattnet gå bara för att jävlas liksom?
  • Nirnaeth

Nej men jag fortsätter väl min monolog här..blir så rosa och fint

Har precis dammsugit hela lägenheten, i ytterligare ett försök att få nåt att hända. Men rent och fint blev det ju iaf.

I morgon ska jag måla i badrummet, försöka göra en fin (hoppas jag iaf) schablonmålning på ena väggen. Ännu en sån där syssla som man inte kan avbryta hur som helst, då man inte vill att allt ska sätta igång.

• smarties
    Nirnaeth skrev 2008-02-27 17:26:37 följande:
    haha..sådär reagerar folk som jag pratar med också! Dom ser lite smått panikslagna ut när jag berättar när mitt bf-datum är När jag gick med Xander så var vi in på Volvo och skulle provköra bilar, och försäljaren höll nog på att få rännsketa när han fick veta att jag var beräknad just den dagen. han föreslog att vi skulle komma tillbaka och provköra när vi hade fått bebisen istället. Vadå..trodde han att jag skulle hoppa in i hans svindyra volvo och låta vattnet gå bara för att jävlas liksom?
    Mm det är ju det man verkligen satsar på, vad tror dom egentligen :D

Nu körde någon på någon igen i korsningen här utanför..förstår inte varför dom tog bort rödljusen..olyckor HELA tiden.
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • smarties

haha jisses. Har ni sett denna vagn?
    ingen som ska ha en STOR familj? :D

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Nirnaeth
    smarties skrev 2008-02-27 18:02:42 följande:
    Och glömde länken, så klart.www.bergdesign.net/sixseatr.htm:D
    Men ja!

Fast visst, blir ju allt vanligare med flerbarnskullar, så det är väl tur att nån tillverkar vagnar åt dom också.

Jag som har fobi mot tvillingvagnar! Huuu för att behöva köra runt på det där åbäket!
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)