• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Starlet1
    tejp skrev 2008-02-26 21:54:18 följande:
    halloj!Å har alla varit på dollar idag? Inte jag dock, vi åkte till Leni istället och blev där hela eftermiddagenMåste nästan rota fram det där dollarbladet å kolla i.Tyckte en tavla med Eiffeltornet var fin, men har ingenstans att ha någon
    Jag gillade också den där tavlan med Eiffeltornet. Håller på att kika lite på tavlor nu när vi ska flytta och får göra allt från scratch, eller hur det stavas.
  • smarties
    Martha skrev 2008-02-27 11:39:15 följande:
    Hur har ni lyckats komma in här så tidigt??? Nu funkade sidan för mej.. Hmf.... Sitter å väntar på en karl som ska köpa vår bokhylla men han är seeeeeeeg
    Väntar på en karl som ska hämta Max säng här, få se när han dyker upp då :P
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Nirnaeth

Urk å blä!

Har blekt håret en himla massa idag, och nu är jag faktiskt riktigt blond! Fast det skiftar för mycket i gult, så jag behöver en omgång Pärlblond för att lösa det.
    Hämtade Xander på dagis, och tog en promenad ner till Maxi. Skulle ta ut pengar innan vi gick in, och upptäcker att jag glömt kortet hemma!
    Grrrr...!
    Knappast som att det är särskilt lätt eller kul att röra på sig nuförtiden, och ännu roligare känns det ju när man gjort det helt i onödan.

Aja, får väl vänta till ikväll då, för några fler promenader blir det inte idag.
    Vill ju inte behöva åka in till förlossningen och se ut som Tweety heller, så jag måste få färg idag!!

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Martha
    smarties skrev 2008-02-27 14:34:17 följande:
    Väntar på en karl som ska hämta Max säng här, få se när han dyker upp då :P
    Kanske är samma.. hihi...  Min var helt pucko i varje fall... Han ringde efter ett tag å sa att hans skjuts dröjde. OK sa jag men då åker vi en sväng. så bad jag honom ringa när han åkte från Falun. Vet ni när han ringde??? Joo när han stod här utan för.. *sucka*
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • smarties
    Martha skrev 2008-02-27 14:50:16 följande:
    Kanske är samma.. hihi...  Min var helt pucko i varje fall... Han ringde efter ett tag å sa att hans skjuts dröjde. OK sa jag men då åker vi en sväng. så bad jag honom ringa när han åkte från Falun. Vet ni när han ringde??? Joo när han stod här utan för.. *sucka*
    Hm, Falun, näe! Min är på ssab, sa han iaf? :D
    Han skulle komma när han slutade jobbet, så jag antar att han kommer vid fem..eller nåt sånt..märks väl när han ringer. :)

Nirnaeth, sånt där suger, jag hann ända in på Ica Maxi en gång innan jag upptäckte att Max lekt ur plånboken... :P
  • Starlet1
    Nirnaeth skrev 2008-02-27 14:49:06 följande:
    Urk å blä!Har blekt håret en himla massa idag, och nu är jag faktiskt riktigt blond! Fast det skiftar för mycket i gult, så jag behöver en omgång Pärlblond för att lösa det. Hämtade Xander på dagis, och tog en promenad ner till Maxi. Skulle ta ut pengar innan vi gick in, och upptäcker att jag glömt kortet hemma! Grrrr...!Knappast som att det är särskilt lätt eller kul att röra på sig nuförtiden, och ännu roligare känns det ju när man gjort det helt i onödan. Aja, får väl vänta till ikväll då, för några fler promenader blir det inte idag. Vill ju inte behöva åka in till förlossningen och se ut som Tweety heller, så jag måste få färg idag!!
    Men vad du är duktig som är ute och går. På BF med mina graviditeter har jag knappt varit rörlig
  • smarties

Jag kommer ihåg när jag hade BF med Moa, då gick jag till kiosken vid ÖB och köpte festies..mannen i kiosken tittade skrämt på mig när jag sa att jag hade BF idag när han frågade..likaså busschauffören på BF+1 som bad mig att inte föda i bussen... :P

• Starlet1
    smarties skrev 2008-02-27 15:56:53 följande:
    Jag kommer ihåg när jag hade BF med Moa, då gick jag till kiosken vid ÖB och köpte festies..mannen i kiosken tittade skrämt på mig när jag sa att jag hade BF idag när han frågade..likaså busschauffören på BF+1 som bad mig att inte föda i bussen... :P
    Ja, bf + 3 var jag på bröllop. Men jag var trött.
  • smarties

Man får nog extra hjärnceller när man är mamma tror jag.
    jag har stört mig på kablarna till nätet hela mitt liv tror jag.
    Idag löste jag det. Frystejp! :D
    Ungarna kan åka över det hur dom vill, o jag behövde bara lägga en matta över så slapp jag se det tejpade på golvet. :) *nöjd*

Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)