• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • copernicus
    smarties skrev 2008-02-27 21:07:51 följande:
    Jag saknar Mysak inne på Bragegallerian..hon var så himla trevlig.
    håller med!
    jag älskar EXIT-kläderna och nu är det så långt att åka när man ska handla!
    Det är synd att utbudet inte är större när det gäller barnkläder här. Tycker att Esprit skulle ha en barnavd. här!
  • tejp
    smarties skrev 2008-02-27 16:16:55 följande:
    Man får nog extra hjärnceller när man är mamma tror jag.jag har stört mig på kablarna till nätet hela mitt liv tror jag. Idag löste jag det. Frystejp! :DUngarna kan åka över det hur dom vill, o jag behövde bara lägga en matta över så slapp jag se det tejpade på golvet. :) *nöjd*
    TEJP är bra till ALLT!! Flört
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • znoozan

Jonthe tackar han är firad hos sin pappa nu,jisses vad pappans fru bakat,10 sorters kakor,kladdkakor+tårta,undrar hur långt jag borde promenera nuOskyldig På lördag blir det kalas här,min mormor älskar att baka kakor så det slipper jag

Nirna hoppas bebin ger upp och kommer ut snart,fy fn för att gå över bf det borde vara omöjligt 

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • lindi
    copernicus skrev 2008-02-27 22:01:16 följande:
    håller med!jag älskar EXIT-kläderna och nu är det så långt att åka när man ska handla!Det är synd att utbudet inte är större när det gäller barnkläder här. Tycker att Esprit skulle ha en barnavd. här!
    ja esprit har verkligen bra barnkläder, tycker också att de borde ha en barn anvdelning i butiken på kupolen!

gjorde föresten ett fynd idag, shoppade en 2sits tomelilla soffa för 200 kr på tradera 
    bra pris va! o den är i falun så det blir ju ingen frakt på det.
    ska klä om den o ha den på Tuvas rum när vi byggt hennes nya säng ovan på garderoberna!
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • copernicus
    lindi skrev 2008-02-27 22:14:14 följande:
    ja esprit har verkligen bra barnkläder, tycker också att de borde ha en barn anvdelning i butiken på kupolen!gjorde föresten ett fynd idag, shoppade en 2sits tomelilla soffa för 200 kr på tradera bra pris va! o den är i falun så det blir ju ingen frakt på det.ska klä om den o ha den på Tuvas rum när vi byggt hennes nya säng ovan på garderoberna!
    snacka om fynd!
    Bemz har väl fortfarande tyger till tommelilla va? I vilket fall går det ju att få den riktigt snygg!

Skönt med takhöjd så man kan bygga på höjden! SÅ mycket lättare att möblera då!
  • lindi
    copernicus skrev 2008-02-27 22:17:37 följande:
    snacka om fynd!Bemz har väl fortfarande tyger till tommelilla va? I vilket fall går det ju att få den riktigt snygg!Skönt med takhöjd så man kan bygga på höjden! SÅ mycket lättare att möblera då!
    ja de har tomelila klädslarna kvar, finns så många snygga där o välja på!

vi ska sänka garnderoben lite så sängen får plats ovanför, de har inte så stora rum så det gäller att ta vara på alla utrymmen som finns.

blev inspirerad av karin myrenbergs sons säng som de visade förut i  family living om de är någon som sett den, den har varit med ett par gånger. den är ovan på ett par fasta garderober och det är ett utsågat batmanmärke som utsida på sängen. lite svårt att förklara. hiihi
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • tejp
    lindi skrev 2008-02-27 22:23:30 följande:
    ja de har tomelila klädslarna kvar, finns så många snygga där o välja på!vi ska sänka garnderoben lite så sängen får plats ovanför, de har inte så stora rum så det gäller att ta vara på alla utrymmen som finns. blev inspirerad av karin myrenbergs sons säng som de visade förut i  family living om de är någon som sett den, den har varit med ett par gånger. den är ovan på ett par fasta garderober och det är ett utsågat batmanmärke som utsida på sängen. lite svårt att förklara. hiihi
    Hihi Tuva Li blir väl jätteglad om hon får en batman säng va? Ska du göra en prinsesskrona eller nått du?

Finns så mkt fint man kan göra och inreda, men barnen är så riviga nu så det känns som det får vänta här
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • lindi
    tejp skrev 2008-02-27 22:27:18 följande:
    Hihi Tuva Li blir väl jätteglad om hon får en batman säng va? Ska du göra en prinsesskrona eller nått du? Finns så mkt fint man kan göra och inreda, men barnen är så riviga nu så det känns som det får vänta här
    haha jag prinsesskronor skulle vara popis här! hon säger ju själv helt allvarligt att hon är en prinsessa
    fast hon får nog nöja sig med något mer tidlöst som cirklar eller nåt sånt som också är lätt att få till så hennes mamma sliper slita sitt hår mer än hon redan gör.
    jag är ju trots allt också en prinsessa *släktdrag*
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • Martha
    lindi skrev 2008-02-27 22:14:14 följande:
    ja esprit har verkligen bra barnkläder, tycker också att de borde ha en barn anvdelning i butiken på kupolen!gjorde föresten ett fynd idag, shoppade en 2sits tomelilla soffa för 200 kr på tradera bra pris va! o den är i falun så det blir ju ingen frakt på det.ska klä om den o ha den på Tuvas rum när vi byggt hennes nya säng ovan på garderoberna!
    Å vilket fynd.. :) Vill ha nya klädslar till våra tomelilla soffor... Svarta helst..
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • lindi
    Martha skrev 2008-02-27 22:47:53 följande:
    Å vilket fynd.. :) Vill ha nya klädslar till våra tomelilla soffor... Svarta helst..
    ja svarta skulle vara snyggt! har de haft svarta på ikea till dem?
    har fastnat helt i svart just nu
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)