• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Nirnaeth
    tejp skrev 2008-02-15 12:49:13 följande:
    Har du haft en saddle nångång? vill ha en väska till zappen. va ska man ha då? hur gammal är du då? trodde du med hade återträff fast du är väl förstås ett år yngre din jäkla lyllos
    Nej jag har inte haft en saddle, än
    Den borde väl sitta bra på en zapp också, väl? Har faktiskt ingen koll på hur man sätter fast den.

Jag är 1 år yngre jag, så jag slipper den där skiten i ett år till iaf. Och inga planer har jag på att gå på den då heller. *ryser* högstadiet var det värsta jag upplevt nån gång, och det sista jag vill är att återuppleva dom minnena igen.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Nirnaeth
    smarties skrev 2008-02-15 12:51:54 följande:
    Jag och Knastroll tänkte beställa nu när vi får pengar ja :)
    Så var det ja!
    Hojta när ni ska beställa, så hoppas jag att jag fått en massa pengar då också och kan vara med
  • A med V och L
    Nirnaeth skrev 2008-02-15 06:45:47 följande:
    Alla hjärtans dag, vi har som princip att inte fira den dagen. Kommersiellt skit. Dagen före fick jag dock en påse godis, där han hade lagt ner några geléhjärtan, så jag tror han smygfirar lite iaf Min alla hjärtans dag blev som sagt inget vidare ändå, så jag är glad att vi inte lägger så mycket energi på den dagen. Idag mår jag iaf bra, lite trött, men bra! Thomas är på jobbet igen, så jag ska försöka roa Xander hela dagen för fredagar är ju hans lediga dag. Vad nu vi ska hitta på, jag räknas väl fortfarande som pestsmitta, så vi lär ju inte kunna hälsa på någon eller få besök. Hade ju kunnat gå ut och promenera en stund, men Xander haltar fortfarande och vill inte gärna ha skor på sig, sen hans dramatiska kloss-olycka igår.
    Jag håller verkligen med dig om att alla hjärtans dag är kommersiellt skit. Tycker på sätt och vis även att mors- och farsdag också är det. Handeln som kommit på dessa dagar för att få oss att konsumera mera?
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-02-15 13:00:13 följande:
    Så var det ja!Hojta när ni ska beställa, så hoppas jag att jag fått en massa pengar då också och kan vara med
    Yes Box :)

Yey! Jag ska till Ikea i Västerås imorgon, här ska shoppas :D
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Nirnaeth
    smarties skrev 2008-02-15 17:08:47 följande:
    Yes Box :)Yey! Jag ska till Ikea i Västerås imorgon, här ska shoppas :D
    Åååh vad skoj! Vill också till Ikea, men jag ska inte dit förräns i mars. Har filat ihop en fin lista nu på saker som "behövs".
  • Martha

Har precis varit på kupolen å shoppat loss.. :)  Varsin fleece från pop, varsin röd bamse jacka å varsit par skor till tjejjerna

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • znoozan

Idag har vi hunnit med Fenix,kupolen,barnvakt åt systersonen+storhandlat! Nu är Isac arg för att radiostyrda bilen ramlar ner från bordet när den kommer till kanten läggdags för honom sen ska jag bara slöööööööa  

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-02-15 20:20:32 följande:
    Har precis varit på kupolen å shoppat loss.. :)  Varsin fleece från pop, varsin röd bamse jacka å varsit par skor till tjejjerna
    Vi var också på Kupolen igår. Det blev en grön mössa på PoP till Adam och så den där halsduken, eller vad jag ska kalla den, som det är träd och sånt på. Och så köpte jag två tunikor på Vero Moda till mig.

Nu är det lugnt här hemma igen. Fast det är tråkigt det också. Adam kommer verkligen sakna dom, mina föräldrar och systerdöttrar. Han gillar ju när det är mycket folk runtomkring honom.
  • lindi

vad tråkigt det är med alla sjukdomar som går runt hela tiden, vissa av våra kompisar har vi knappt sett sedan jul.
    henke jobbar hela helgen, så vi hade planerat in två lekdater, men nu är båda sjuka *suck* men ändå tråkigare för dem.

Starlet1 skrev 2008-02-16 12:07:16 följande:
    Vi var också på Kupolen igår. Det blev en grön mössa på PoP till Adam och så den där halsduken, eller vad jag ska kalla den, som det är träd och sånt på. Och så köpte jag två tunikor på Vero Moda till mig.Nu är det lugnt här hemma igen. Fast det är tråkigt det också. Adam kommer verkligen sakna dom, mina föräldrar och systerdöttrar. Han gillar ju när det är mycket folk runtomkring honom.
    tråkigt att dina nära o kära bor så långt bort!
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)