• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Michaela83

Hallooo... Vad gör ni i helgen då?

Någon som har länken till det där erbjudandet med gratis framkallning av bilder?

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • smarties

Livsfarligt o vara på IKEA. Man hittar för mycket man vill ha, och så vill man möblera som dom har det där. Kan dom inte komma och göra så fina möbleringar hos mig också?
    Blev helt kär i en spjälsäng dom ställt mellan två garderober och sen satt en himmelssäng över..herregud, vill också ha så. Nu måste jag tvinga karln o möblera om imorgon.
    Så är det bara. :)

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Starlet1

Usch, nu är det snart natt för Adam igen. Jag fasar faktiskt. Det var riktigt otäckt imorse när han inte fick luft.

Och nu är han jättelös i magen också. Tror det är kålpuddingen, men ändå. Det är inte diarré, men det pluttrar ordentligt när han bajsar. Han bara skrattar själv.

• Martha

Hallååj... Jag jobbar jag... skit trist... Malva har varit hos doktorn i dag efter myyyycket tjat.. Öroninflamation IGEN och nytt pencilin... Va vad de jag sa... ringde i går å ville ha tid men då fick jag ingen.. J-a skitställe..

• znoozan
    smarties skrev 2008-02-16 17:05:11 följande:
    Livsfarligt o vara på IKEA. Man hittar för mycket man vill ha, och så vill man möblera som dom har det där. Kan dom inte komma och göra så fina möbleringar hos mig också?Blev helt kär i en spjälsäng dom ställt mellan två garderober och sen satt en himmelssäng över..herregud, vill också ha så. Nu måste jag tvinga karln o möblera om imorgon. Så är det bara. :)
    *avis* vill oxå dit ju! vad shoppade du då?
    Starlet1 skrev 2008-02-16 17:54:14 följande:
    Usch, nu är det snart natt för Adam igen. Jag fasar faktiskt. Det var riktigt otäckt imorse när han inte fick luft.Och nu är han jättelös i magen också. Tror det är kålpuddingen, men ändå. Det är inte diarré, men det pluttrar ordentligt när han bajsar. Han bara skrattar själv.
    kål blir man väl pruttig av,tur att han skrattar då har han då inte ont i magen av gaserna iaf Isac åt nån semper-burk med bönor i och blev jättepruttig,han skrattade oxå men jag som fick byta blöja skrattade inte
    Martha skrev 2008-02-16 18:26:17 följande:
    Hallååj... Jag jobbar jag... skit trist... Malva har varit hos doktorn i dag efter myyyycket tjat.. Öroninflamation IGEN och nytt pencilin... Va vad de jag sa... ringde i går å ville ha tid men då fick jag ingen.. J-a skitställe..
    nämen stackarn nu igen,det var väl inte längesen sist?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha
    znoozan skrev 2008-02-16 18:55:53 följande:
    nämen stackarn nu igen,det var väl inte längesen sist?
    Nää det är bara nån vecka sen... Skulle få remiss till öron nu i varje fall oxå.. 3 öroninflamationer sen julafton är nog inte direkt bra.. :(
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-02-16 16:24:02 följande:
    Hallooo... Vad gör ni i helgen då?Någon som har länken till det där erbjudandet med gratis framkallning av bilder?
    http://www.fujidirekt.se/asp/_campaign/hundra/index.asp
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • smarties

Znoozan, köpte bara sånt som jag hade på min lista, supertrist, blommor, grytlappar, pall till badrummet och kartonger till skrubben. :D

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Starlet1

Godmorgon, eller ja, både god och inte så god.

Adam hjar börjat sova hela natten, det är jätteskönt. Igår sov han 19:30-7, då fick han välling, jag knäckte ryggen och sen somnade vi om. Kl 8 gick Göte upp med Adam och jag sov till 9:30.

När jag kom ut så låg Adam och sov/gnällde på Götes bröst i soffan. Det visade sig att han hade 38,8 i feber. Så nu har han ätit välling och lite frukt.

Min rygg är också dålig. Halvligger i soffan och undviker hastiga rörelser.

Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)