smarties skrev 2008-02-16 17:05:11 följande:
Livsfarligt o vara på IKEA. Man hittar för mycket man vill ha, och så vill man möblera som dom har det där. Kan dom inte komma och göra så fina möbleringar hos mig också?Blev helt kär i en spjälsäng dom ställt mellan två garderober och sen satt en himmelssäng över..herregud, vill också ha så. Nu måste jag tvinga karln o möblera om imorgon. Så är det bara. :)
*avis* vill oxå dit ju! vad shoppade du då?
Starlet1 skrev 2008-02-16 17:54:14 följande:
Usch, nu är det snart natt för Adam igen. Jag fasar faktiskt. Det var riktigt otäckt imorse när han inte fick luft.Och nu är han jättelös i magen också. Tror det är kålpuddingen, men ändå. Det är inte diarré, men det pluttrar ordentligt när han bajsar. Han bara skrattar själv.
kål blir man väl pruttig av,tur att han skrattar då har han då inte ont i magen av gaserna iaf
Isac åt nån semper-burk med bönor i och blev jättepruttig,han skrattade oxå men jag som fick byta blöja skrattade inte
Martha skrev 2008-02-16 18:26:17 följande:
Hallååj... Jag jobbar jag... skit trist... Malva har varit hos doktorn i dag efter myyyycket tjat.. Öroninflamation IGEN och nytt pencilin... Va vad de jag sa... ringde i går å ville ha tid men då fick jag ingen.. J-a skitställe..
nämen stackarn nu igen,det var väl inte längesen sist?