• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Martha

Jag viiiiiilll ha....  var en tjej som mailade mej om att hon hade en rosa å sälja men har inte hört nått mer..

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-02-13 15:25:17 följande:
    Bild på nya pärlan
    skitsnygg jue
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2008-02-13 18:55:15 följande:
    Vad tyckte Markus om ditt inköp då? Jag tänkte lägga bud på den, och sen skylla på graviditetsförvirring när den kom hem  Fast jag tvivlar på att jag hade kommit undan med det.
    Jag hade värsta storyn att lägga fram för M.. men han tog det coolt och de kom knappt en reaktion..  Antar att han är van vid det här laget.
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Nirnaeth
    Michaela83 skrev 2008-02-13 19:53:34 följande:
    Jag hade värsta storyn att lägga fram för M.. men han tog det coolt och de kom knappt en reaktion..  Antar att han är van vid det här laget.
    Han har väl insett att det inte är nån idé att hetsa upp sig, nya vagnar kommer oavsett
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2008-02-13 20:16:45 följande:
    Han har väl insett att det inte är nån idé att hetsa upp sig, nya vagnar kommer oavsett
    hihi.. ja antagligen.
    Jag som hade hoppas på lite drama iaf
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-02-13 20:31:56 följande:
    hihi.. ja antagligen. Jag som hade hoppas på lite drama iaf
    åh varför är inte min sambo så! han påstår att jag blir ensamsående om det kommer en ny vagn fast han har inte sagt nått om klädsel
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • smarties

Oj, gäsp. Vaknade nu..somnade sju igår med Max..trött tror jag. :)

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Nirnaeth

Det är inte rättvist...!!
    Jag har haft magsjuka hela jävla natten och förmiddan..
    Jag ska föda barn om två veckor, jag har varken lust eller ork med såna dumheter..

Först trodde jag att det var värkarna som hade startat, för det kändes likadant som med Xander. Men jag blev snabbt motbevisad.
    Thomas tog iaf det egna initiativet att stanna hemma idag, och se efter Xander. Kunde ju inte gå ner till dagis med honom, och det kändes inte som en bra idé att skicka dit honom med nån annan. Han kan ju vara smittad också, onödigt att smitta ner alla andra då.

Nu ska jag återgå till min ynkliga position, dränka mig i självömkan, och hoppas på bättre tider framåt eftermiddan!

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • viföralltid
    Nirnaeth skrev 2008-02-14 11:12:46 följande:
    Det är inte rättvist...!!Jag har haft magsjuka hela jävla natten och förmiddan.. Jag ska föda barn om två veckor, jag har varken lust eller ork med såna dumheter..Först trodde jag att det var värkarna som hade startat, för det kändes likadant som med Xander. Men jag blev snabbt motbevisad. Thomas tog iaf det egna initiativet att stanna hemma idag, och se efter Xander. Kunde ju inte gå ner till dagis med honom, och det kändes inte som en bra idé att skicka dit honom med nån annan. Han kan ju vara smittad också, onödigt att smitta ner alla andra då. Nu ska jag återgå till min ynkliga position, dränka mig i självömkan, och hoppas på bättre tider framåt eftermiddan!
    här har vi en son som har magsjuka o ja hoppas att det går över som ja hoppas att det göt för dig med
  • smarties

Fy fasen Nirnaeth, dig tycker jag synd om, vet hur du har det, hade också magsjuka alldeles innan BF..inte en lek! :P
    Som om det inte räcker med en stor bebis i magen, man ska må dåligt också. Fy. :)

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)