• Ell

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

*analyserar och spekulerar - HOPPAS!*

Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • Väduren06
    tea1982 skrev 2008-03-13 11:17:57 följande:
    En fråga bara - (jag e själv i bebisverkstan), om man har regelbunden mens, varför tar man ett test INNAN BIM? Varför väntar man inte till BIM för att 1. Testet ska fungera som det ska och 2. Spara pengar?
    Jag kan inte svara för alla andra, men svarar för mig själv. Jag är så otroligt nyfiken av mig o kan inte vänta på bim Därför tog jag ett, eller flera test innan bim..
  • tea1982
    Väduren06 skrev 2008-03-14 08:56:27 följande:
    Jag kan inte svara för alla andra, men svarar för mig själv. Jag är så otroligt nyfiken av mig o kan inte vänta på bim Därför tog jag ett, eller flera test innan bim..
    Tror att de flesta resonerar ungefär så. Jag ska tiga iförsig, tog också ett test för nån vecka sen. Ifs HAR jag ingen BIM då jag inte har en aning om när nästa mens kommer (har precis tagit ut en spiral) men man kan ju alltid hoppas. Jag tog test för att jag e GROVT beroende av Redbull, sen insåg jag att det är lika bra att sluta med det iaf. *gäspar*
  • Greksmurfen

var oxå en testnarkoman innan jag väll plussade. (17-19/2)
    hade köpt på testlagret å de var ju lite billigare så då ansåg jag att man kunde få testa lite mer =).....när ja väl sen såg ett streck så köpte ja ett CB digitalt så ja fick det svart på vitt=)..

• Väduren06

Precis så gjorde jag också, köpte ett lager billiga tester som man kunde testa tidigt med, när det sen blev ett svagt streck köpte jag ett cb på apoteket o fick ett plus på det också bim-1

• JULIA Alidias mamma

är på bim +2 suger i magen, strålar i bröstvårtorna trycker sticker i ljumskarna ibland känns det som mensverk inatt vakna jag av att jag låg på brösten och att det gjorde ont men försvann rätt så snabbt och jag tror faktiskt att jag drömde..
    har vart på bim +3 den dagen kom mensen tror att det kan vara nåt sånt så då kommer den imorgon

• TornKach
    fluffiluffsan skrev 2008-03-14 01:17:34 följande:
    TornKach: Har du haft några syptom också?
    Nja, hade inte mer än molvärk i magen, sen var jag trött också!

Vet egentligen inte varför jag testade nästan en vecka innan BIM. hade väl bara något på känn..:)

Nu har jag därimot lite ömma bröstvårtor.. till och från!
  • JULIA Alidias mamma

bim 3 säger man + eller - ??????

• JULIA Alidias mamma

hihi jag menar bim+3 eller bim -3?? har sett olika

Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?