• Ell

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

*analyserar och spekulerar - HOPPAS!*

Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • JULIA Alidias mamma

trycker i äggstockarna strålar i brösten gasig i magen å det luktar inte speciellt gött kissnödig men jag är skenis säkert å bim torsdag

• mskarlsson

känner igen mig
    har nyss fått finnar några bara brukar ej ha det och svårt att göra behov nr 2

0 maja 0 skrev 2008-03-11 19:04:34 följande:

har just plussat nu i helgen tänkte bara dela med mig av mina symptom. de enda symptomen har egentligen vart finnar (brukar aldrig ha annars) och "förstoppad", känns som jag behöver nr 2 hela tiden.. blir också tröttare för varje dag och haft lite ömma bröstvårtor.men inga nämnvärda flytningar, molvärk eller jätteömma bröst som många verkar ha.och det enda vi gjorde annorlunda denna månad (var vårt sjunde försök) var att ha mindre sex, bara tre gånger på hela månaden, runt ägglossningen, jag fick för mig att det skulle vara lättare för spermierna att komma fram då (absolut ingen teori bara min ide) och att jag började träna för att få igång kroppen. lycka till allihopa!!
  • sanna  rasmus

hej jag ska ha BIM på söndag. känner redan nu att mina bröst vårter ilar, svider. mår lite illa. kan det vara symtom så tidigt. Med min son var det inte planerat så jag kommer inte ihåg när jag började få symtom.. tacksam för svar

• guldlockis

Ingen tant röd ännu....bim +2

Man kan inte kompensera fel riktning med högre fart!
  • mullberg

Hej alla,läst igenom nästan hela tråden idag (nej, jag har inget liv Känns som det är 50/50 när jag jämför,eftersom alla har så himla olika känningar och symptom. Själv har jag bim 18/3 och hade molvärk några dagar efter ÄL, that's it. Ibillar mig att jag är trött också men det kan ju bero på vadsomhelst plus att det sticker nere i magen emellanåt litegrann. Få se vad testen börjar visa när vi närmar oss bim... Tänker testa några dar före, kan inte hålla mig

• lindylou

Hej jag har också läst igenom mycket av spalten.
    Har försökt bli gravid länge så inget förvånar mig, det är alltid nya tag efter ett minus.
    Jag har inga märkvärdiga symtom, stickningar bara och jag har lite ont i brösten och det har jag inte haft på flera år. ingen molvärk men är ändå bim+3, säkert sen bara för jag testade minus igår.

• Gravid över 40

Jag plussade i måndags...1 vecka innan fick jag jätteont i magen och den svullnade upp...dagen efter var jag svag i benen illamående och yr. Sen kände jag mig ganska "normal" ett par dagar och lagom till BIM då jag plussade hade jag alla symtom..håller tummarna för er alla!

• lindylou

Grattis Gravid över 40
    Var inne snabbt på din sida och såg att du hade många barn, låter helt otroligt och underbart, lycka till med sladdisen

• Väduren06
    Ghalen007 skrev 2008-03-05 06:06:00 följande:
    Grattis till plusset!Det kommer gå kanon med 3 barn. Har det själv Jag har haft 2 år mellan mina (alltså 10, 8 och 6 år gamla). Nu väntar vi det 4:e
    Hade ca 16 mån mellan de äldsta o mellan de yngsta nu blir det 15... Men det kommer nog gå bra, bara den äldsta kan komma ur 18 månaders trotsen snart
  • tea1982

En fråga bara - (jag e själv i bebisverkstan), om man har regelbunden mens, varför tar man ett test INNAN BIM? Varför väntar man inte till BIM för att 1. Testet ska fungera som det ska och 2. Spara pengar?

Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?