• Ell

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

*analyserar och spekulerar - HOPPAS!*

Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • Petronilla

Det är hemskt vad man glömmer. Jag hoppas på att vara gravid igen och isåfall skulle det vara min 4 e graviditet och jag kommer inte ihåg hur det ska kännas.

Har man mensvärk innan mens ivanliga fall? Jag fick en liten blödning(minimal) i månadags dag 28 efter senaste mensen och går nu bara och väntar på att något ska hända:)

• ajz

hej!
    Jag kan berätta om min sista vecka som *ogravid*.
    Jag hade inte planerat att bli gravid, utan gick och väntade på mensen....
    hade mensvärk i tre-fyra dagar innan den dagen jag skulle ha mens.. Sen ungefär tre dagar innan tror jag det var, då vart jag liggandes EN dag med feber och kände mig jobbig i hela kroppen, förkyld lixom..
    Morgonen jag skulle ha mens vaknade jag ur en dröm där jag testat plus tre ggr..
    *visste* instinktivt att jag var gravid och åkte direkt till apoteket..

å nu sitter vi här, v 38+0 och väntar på en bebis som simmar väldigt lugnt

lycka till alla plusjägare

• Greksmurfen
    ajz skrev 2008-03-27 11:23:39 följande:
    .Morgonen jag skulle ha mens vaknade jag ur en dröm där jag testat plus tre ggr..*visste* instinktivt att jag var gravid och åkte direkt till apoteket..å nu sitter vi här, v 38+0 och väntar på en bebis som simmar väldigt lugnt lycka till alla plusjägare
    hade oxå en dröm innan jag testade positivt BIM-2 =)
  • Pumisen

Här är man 5 dagar sen igen...men jag var 11 dagar sen förra månaden o då var det inget +. Så den här gången gör jag ingen stor affär av det, utan jag inväntar mensen..

Har inga direkta symptom, mer än mensvärk i tid o otid...men det hade jag förra månaden oxå, så jag hoppas ingenting!

Istället håller jag på att måla o tapetsera om där hemma så jag har massor annat att tänka på o det är toppen!! Kom faktiskt på igår att min mens är sen, så jag har faktiskt inte tänkt alls på bim osv...vilket känns skönt. Jag vill leva livet under tiden jag väntar...inte bara sitta o hoppas..vilket jag gjorde förra månaden o det var ingen höjdare.

Lycka till alla..hoppas ni får ett starkt plus!!!

Hoppet, det sista som lämnar mig...
  • Familjen Ekstedt

Själv tror jag kanske att det kan ha tagit sig efter lång väntan.. Eller det är mannen som tror det för att jag de senaste dagarna enl honom blivit en "SKATA" och det brukar jag inte vara..

Jag därimot tror inget försen jag ser det :=)
    Men jag har ont i brösten i mellan åt och det drar i nedre magen
    och, Ja mitt humör är kanske inte så bra,, men efter några minuter kan jag skratta åt mig själv att jag hettsade upp mig så :)

• KvillesHopp

hej ville bara titta on och säga att JAG ÄR GRAVID... livet kan inte bli bättre just nu :) ..

(inga grattis i min gb) lite hemligt än  hihihi men är beräknad 6/12 .. gud ett dec barn..

• KvillesHopp
    plantan skrev 2008-03-31 19:47:00 följande:
    GRATTIS fasiken vad skoj.. ni hade försökt ett tag va...
    ja det stämmer fick ju mf nu i feb så detta var sjukt underbart att veta att det gick vägen..
  • plantan

kvilleshopp: man kan iaf inte säga att din kropp inte är fertil då.. då e det ju din tur nu. blir en liten julklapp ni får då :)

Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?