• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • Nork

Nej, vad jobbigt. Kramar om dig. Är du säker på att det är mens? En del får ju lite mens liknande blödningar även om dom är gravida?

Wilma00 skrev 2008-03-10 19:50:06 följande:
    kom lite bara lite blod ikväll.. neg. test men jag hade druckit en massa. Men inget mer verkar komma iaf.. Väldans huvudvärk. migrän nästan. ömma bröst.. så på onsdag ska jag in till bm och kolla. kram tjejer.
  • Nork

Vad tråkigt. Har mensen kommit igång på allvar?

Wilma00 skrev 2008-03-10 21:07:13 följande:
    Det är helkört nu tyvärr. Tror inte jag är gravid.
  • Nork

Här var det lugnt idag!!!
    funderar på att gå och gosa kudde

• 8Viola2

Mensen har inte kommit för min del iaf men jag vågar inte tro något.

Så ledsen för din skull Wilma!!
    Mensen skulle ju hålla sig borta. *lånar dig min axel*

• bluebride

Jag har nu mått illa i 3 veckor, jag har fått min mens, så jag borde inte skena. Har just nu värk i nedre delen av magen. Jag undrar om jag är så låghormonad att kroppen inte reagerar som den brukar att jag är gravid. Ska ringa VC imorrn och fråga om råd, även till min kk.

Längtar efter barn!
  • oxle bo

så nu har man städar o donat,
    o ny duchad o fin är jag

beklagar Wilma00..*kramar om*
    82viola,när hade du BIM ska du inte testa
    hur mår du Nork?

• frujansson07

Var på VUL idag och inga äggblåsor syntes till, det blir dubbelkur med Pergo nästa månad!!! Är deppig nu......svarade ju så bra på behandlingen förra gången jä_la MA som förstör allt!!!

• Wilma00

Idag så städade jag köket och kontoret, magnus trodde jag var sjuk Efter mensvärken slutat värka förståss. Har inte behövt ta fler tabletter skönt. Men funderar på varför jag fick sån mensvärk i söndags och ingen mens då. vanlig mens nu dock som tur är. Inget mf. skönt. Lite deppig ont i armarna lite efter migränmedicinen, biverkningar... Är väl lite känslig nu oxå när jag har mens...
    Ska dammsuga hallen och moppa golvet tänkte jag. Magnus är trött, han gick upp halv sju av wilma väckte oss (katt). Jag sov för jag hade tagit propavan oxå.. annars är jag lättväkt.
    kram tjejer.

• Nork

dom första dagarna kände jag mer. nu tycker jag inte att jag känner så mkt. brösten ömmar dock lite och är större. blir hungrig ganska snabbt oxå. men mår inte illa. det är nästan så jag funerar på att ta ett test till
    Du då? har du berättat för någon?

jag ska iväg m svärmor och 2 kompisar på spa i helgen, mat och dricka på kvällen. måste ha en bra ursäkt. några tips?

oxle bo skrev 2008-03-11 13:27:44 följande:
    hur mår du Nork?