• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • Wilma00

inget än idag.. hmmm konstigt. fast brösten är som vanligt. Gått hela dan och tänkt att nu kommer den, men det var bara lite vita flytningar som kom.. hmmm dag 32.,... jag tjatar..vidare.. tack för tummarna. kram tjejer.

• 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-03-08 17:10:24 följande:
    inget än idag.. hmmm konstigt. fast brösten är som vanligt. Gått hela dan och tänkt att nu kommer den, men det var bara lite vita flytningar som kom.. hmmm dag 32.,... jag tjatar..vidare.. tack för tummarna. kram tjejer.
    Jag ska ha min mens imorgon jag men hoppas inte den kommer.
    Känns inte som så och det ömmar lite i tuttisarna.
    Dock är det vanligt med lite ömmande bröst.
    Har testat men det visar så neg som det bara kan bli.
    Tempen har inte gått ner men gör den säkerligen imorgon tillsammans med mensens antågande.
    Nu ska jag fortsätta med tårtan!!
    Kram på er tjejer och jag hoppas verkligen inte att din mens kommer wilma!
  • Wilma00

Det sticker lite här och där men inte nått spår av blod... VI hade sex i natt så det brukar hjälpa till lite.... spännande iaf... Ska in till stan på onsdag så då får bm testa på mig så slipper jag bedömma själv. Hur är din tapp viola? Min är stängd. känner lite varm i brösten ibland... trött.. Tog ju en propavan i natt för att få sova. håller tummarna för oss. kramar!

• 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-03-08 18:20:03 följande:
    Det sticker lite här och där men inte nått spår av blod... VI hade sex i natt så det brukar hjälpa till lite.... spännande iaf... Ska in till stan på onsdag så då får bm testa på mig så slipper jag bedömma själv. Hur är din tapp viola? Min är stängd. känner lite varm i brösten ibland... trött.. Tog ju en propavan i natt för att få sova. håller tummarna för oss. kramar!
    Jag vill inte pilla på tappen eftersom även om jag bara varit försiktig så har det alltid medfört blod intill bim-dagarna.
    Men senast satt den inte lågt och inte högt men mittimellan och var hård.
  • Wilma00

tänker som du med om tappen. min är oxå hög... vågar inte riktigt känna efter heller. Men det kom inget heller när vi hade sex inatt. Har jag ingen mens på måndag så åker jag skridskor iaf.. Min mens brukar inte va sen heller.. kram.

8Viola2 skrev 2008-03-08 18:41:43 följande:
    Jag vill inte pilla på tappen eftersom även om jag bara varit försiktig så har det alltid medfört blod intill bim-dagarna.Men senast satt den inte lågt och inte högt men mittimellan och var hård.
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-03-08 18:49:08 följande:
    tänker som du med om tappen. min är oxå hög... vågar inte riktigt känna efter heller. Men det kom inget heller när vi hade sex inatt. Har jag ingen mens på måndag så åker jag skridskor iaf.. Min mens brukar inte va sen heller.. kram.
    Min mens har inte varit sen det senaste halvåret iaf dock varit lite trög i starten ngn gång ibland men dyker oftast upp.
    Har lite menskänningar nu när jag skriver detta så att jag antar den kommer under natten.
    KRAM
  • 8Viola2

Ingen mens än så länge men jag tror den kommer om ngn dag eller så.
    Är ju inte hundra på ÄL eftersom jag inte testade med stickor denna månaden

• Nork

Hej på er tjejer. Nu är jag hemma igen efter en helg hos mina päron. Dom fick inget veta om mig. Brukar alltid ta ett några glas vin med mamma när jag är hemma. Kunde inte med att säga nej eftersom hon vet att jag inte varit sjuk. Så jag låtsasdrack 1 glas. Hon fattade säkert men sa inget. När det ringde svarade jag, tog med glaset och hällde ut. Hihihi Vi får se om sisådär 8-10 veckor om hon blir överaskad eller om hon säg: det visste jag väl.

Vad spännande för er. Jag hoppas ni får hänga med i + vågen!!!

• Wilma00

värsta mensvärken i morse, kallsvettades å så i några minuter innan jag kunde ta nån värktablett. hu så otäckt.. Trodde mensen skulle komma, men icke då.. Somnade om sen iaf. Inte på hela dan har nån mens kommit... Så jag köper nog ett test i morgon iaf. Nervös för att bajsa å så. Har inte så ont nu som tur är.. Är på dag 33 av max 32 coh min mens har inte varit sen alls... kram tjejer.

• Nork

Oooooo låter spännande. Jag lovar att hålla tummarna åt dig!
    Kram

Wilma00 skrev 2008-03-09 21:35:08 följande:
    värsta mensvärken i morse, kallsvettades å så i några minuter innan jag kunde ta nån värktablett. hu så otäckt.. Trodde mensen skulle komma, men icke då.. Somnade om sen iaf. Inte på hela dan har nån mens kommit... Så jag köper nog ett test i morgon iaf. Nervös för att bajsa å så. Har inte så ont nu som tur är.. Är på dag 33 av max 32 coh min mens har inte varit sen alls... kram tjejer.