• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-03-09 21:35:08 följande:
    värsta mensvärken i morse, kallsvettades å så i några minuter innan jag kunde ta nån värktablett. hu så otäckt.. Trodde mensen skulle komma, men icke då.. Somnade om sen iaf. Inte på hela dan har nån mens kommit... Så jag köper nog ett test i morgon iaf. Nervös för att bajsa å så. Har inte så ont nu som tur är.. Är på dag 33 av max 32 coh min mens har inte varit sen alls... kram tjejer.
    Spännande
  • Wilma00

Lite skräckslagen bara.. Var irriterad i går natt.. på gubben.. Inte alls spännande, kan nån hålla mig i handen.??? Den kommer nog inte i morgon heller, jag vill åka skridskor i morgon, sista gången ju... kram

• Wilma00

vågar nog knappt gå i morgon alls. men det måste jag ju. hehe... gå på toa måste jag med ju.. *S* Läskigt värre ju... sov gott tjejer.

• bebislös i timrå

Wilma00; håller tummarna, vet hur spännande det kan vara o gå o vänta o så....

• Wilma00

viola hur går det? Här går det bra än så länge. Gjorde värsta rundan på stan. Inget blod iaf.. Köpte ett test. Nu har dom gjort nytt pregtest igen såg jag... när jag började så var det 2 lila streck istället för + vad dom förnyar på några år. molvärk har jag nu. Dag 34 blir det väl? Ganska okej väder idag iaf... Nu e det lunch och sen blir det skridskor. ska bli skoj. Testet ligger och bränner i väskan. Usch nu blir jag lite nervös. hihi.. kram vänner!

• 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-03-10 09:13:49 följande:
    man vill knappt gå ut alls idag.. usch vilket väder.. kram tjejer.
    Här är det iaf uppehåll!
    Skönt det när man ska promenera med hunden.

Har du testat ännu??
    Min mens har inte heller kommit än men jag ska inte testa på nyt förrän till nästa helg eftersom jag tror den dyker upp imorgon.
  • Wilma00

mens så jag fick migrän med eller iaf väldans huvudvärk. hann ju testa. kram tjejer.

• Wilma00

kom lite bara lite blod ikväll.. neg. test men jag hade druckit en massa. Men inget mer verkar komma iaf.. Väldans huvudvärk. migrän nästan. ömma bröst.. så på onsdag ska jag in till bm och kolla. kram tjejer.

Wilma00 skrev 2008-03-10 18:24:32 följande:
    mens så jag fick migrän med eller iaf väldans huvudvärk. hann ju testa. kram tjejer.