• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • Nork

Men jag hoppas, hoppas, hoppas och håller tummarna för dig!!
    Är det bra när tappen är hård?
    Kram

Wilma00 skrev 2008-03-05 13:36:00 följande:
    ingen mens idag... men nog neg. test... om jag gämför med förra månaden. maken sa att tappen var hård. Vet ju inte riktigt när mensen kommer tror jag. är på dag 29 bara... känns inte som den ska komma idag heller. sov oroligt inatt tempade i morse och den var på 37.2 ingen sänkning.. kram tjejer.
  • Wilma00

vet inte men den har varit mjuk när jag får mens typ å så.. den ändras ju under cykelperioden.

Nork skrev 2008-03-05 21:08:15 följande:
    Men jag hoppas, hoppas, hoppas och håller tummarna för dig!!Är det bra när tappen är hård?Kram
  • cuteswegirl

hänger på här om de går bra..... större delen av min berättelse finns i min press.... annars kort... pergoknaprande PCO:are..... e inne på 9:e kuren me bim den 9:e..... betyder kankse något???

När ska de bli vår tur????
  • 8Viola2
    cuteswegirl skrev 2008-03-05 23:11:48 följande:
    hänger på här om de går bra..... större delen av min berättelse finns i min press.... annars kort... pergoknaprande PCO:are..... e inne på 9:e kuren me bim den 9:e..... betyder kankse något???
    Välkommen in i denna tråden!
    Som du ser har året börjar bra för två av oss och jag hoppas vi andra får följa med på den plusvågen.
    Hoppas att det menas tur med två nior
    Jag har också bim den 9:e

Ska kika in och läsa din pres vartefter!
  • oxle bo

hej välkomen..
    kunde inte läsa på din press,

cuteswegirl skrev 2008-03-05 23:11:48 följande:
  • Pyro pyret

pergo, pergo, pergo är min lunch idag. Skall till läkaren på onsdag nästa vecka och se hur det har gott. Dubbelpluss skulle inte sitta fel. Försöker att inte ta ut för mycket i förskott, men det är ju sjukt svårt.
    Ska på muntligt förhör mellan kl. 17.00-20.00 (obligatorium för att få skriva tentan) så nu gäller det att förbereda sig. Ha en trevlig kväll. kollar in hos er i morgon.

• oxle bo

hej.
    ska träffa en doctor den 13/3 ska göra VUL
    inskrivnig 4/4

pyro pyret: lycka till i kväll

• cuteswegirl

82viola och nyköpingsbo har fixat så ni kan se..... glömde att jag blockat.... *skrattar

vill man läsa min press så hojta så lägger jag till er!

När ska de bli vår tur????
  • oxle bo

kan fortfarande inte se

cuteswegirl skrev 2008-03-06 12:54:51 följande:
    82viola och nyköpingsbo har fixat så ni kan se..... glömde att jag blockat.... *skrattarvill man läsa min press så hojta så lägger jag till er!