Tycker att det låter som ett + är på väg ändå. Jag fattade inte mina symtom som endast är att jag är trött och brösten känns lite större. Jag brukar aldrig vara trött. Snosar ett par ggr på morgonen, när jag väl bestämt mig för att gå upp så är jag vaken på 5 min. På kvällen går jag och lägger mig för att jag måste, inte för att jag är trött. Jag hå llerbåda tummarna för dig!
Jag ser fram emot en baby träff. Jag tycker vi kör 2 + i månaden nu. Tänk vad coolt det vore!
Wilma00 skrev 2008-03-03 16:06:05 följande:
Tur jag ringde fk idag.. Din blankett är fel sa dom, skicka in en ny.. suckar så jag får inga pengar nu alls i denna veckan som jag skulle fått. V12 får jag pengar.. skoj va? Ringt telia som var snäll. Jo vi kan göra en till uppskjutning åt dig fast du redan haft en i år.. puhh. sen fick vi sänkt bredbandsavgift, alltid nått.. Men det var krångligt att komma till en telefonist där. Akut trött idag juh... poff sa det så blev jag trött.. Får se om det är nått med det. Som tur är så har vi matpengar iaf och vi bor gratis dock.. (pappa äger huset)Babyträff ja, utan mig förmodligen då jag aldrig kommer å plussa.. känns som det.. ska spara en hundring och köpa test ändå på onsdag. Är i stan då. sooooova vill jag... kram tjejer.