• 8Viola2

2008

Nork skrev 2008-01-06 18:55:23 följande:
    haha, trevligt, det får man kanske forska lite i någon gång?
    Ja än så länge får vi vara lite hemliga
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-06 19:00:37 följande:
    träna på WC??? Jag går på toa på WC
    he he..jag menar WorldClass
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-06 17:29:40 följande:
    bim tisdag tror jag.. blä. tempar så jag är förberedd på när mensen dyker upp. Vet inte när jag hade äl percis på dan... Men brukar ha 31 dagar.. Lite ont i ryggen med svanken typ.. brukar jag ha innan mens.. huvva... Ja man får låtsas va gravid ett tag iaf. Rätt roligt fast inte kul å deppa iof... Får väl pigga upp mig med mitt presentkort iaf. Behöver nog bara skriva av mig lite... kram!
    Hur har tempen varit denna gången då?
    Inte sjunkit ngt än hoppas jag!
  • 8Viola2
    Nikithea skrev 2008-01-06 19:37:58 följande:
    segdator. jag har då så bråttom så jag tröck vist på posta en gång till i min iver...
    Händer titt som tätt
    Nu var det jag som skulle fika med latte men det spelar större roll. Du hade fått en du med om du var här!

Kan erkänna att jag fatiskt kopierat listan på vad man inte vill höra från en annan tjej på FL!
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-06 20:35:37 följande:
    tempen var på 37.1 när jag vaknade.. ont i svanken oxå. aj... meddelar tempen i morgon då innan jag åker om jag hinner... aj min svank.. annars vet jag inte så mycket.. kram
    Ja om du väntar mens så borde ju tempen sjunka imorgon.
    Brukar du ha ont i svanken vid mens då?

Jag kan känna skillnad på mensvärk och ÄL-värk just pga värken i svanken.
    Sedan brukar mensvärken sitta mer i mitten av tjejmagen medans ÄL-värken känns på en sida.
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-06 20:55:24 följande:
    inte så här jämt... Brukar gå över på morgonen när jag inväntar mens.. Ja vi får se var det slutar. Brukar ha det som menssymtom på morgonen... Får se hur det ligger till i morgon.. ihhhh... seeegt.
    Aha..
  • 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-01-06 21:50:08 följande:
    hur är det där med temp??vid ÄL o BIMhar inte förståt riktigt..
    Jag har inte provat eftersom jag inte ens äger en termometer men kanske skulle införkaffa en trots allt.
    Har läst lite om det men inte alls så jag kan säga att så fungerar det.
  • 8Viola2
    8Viola2 skrev 2008-01-06 20:04:04 följande:
    Händer titt som tätt Nu var det jag som skulle fika med latte men det spelar större roll. Du hade fått en du med om du var här!Kan erkänna att jag fatiskt kopierat listan på vad man inte vill höra från en annan tjej på FL!
    Alltså hur skriver jag egentligen...

spelar mindre roll säger man väl ...
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-07 11:04:23 följande:
    tant brun är här tror jag.. å mensvärk.. blä. kram tjejer.
    Nej hon var ju inte heller välkommen ju...grrr

Så tråkigt när flytningarna dyker upp.
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-07 13:19:35 följande:
    bm och jag ska prata om ev. min psoriasismedicin om jag är mogen för den.. Vet inte riktigt, för då får man inte bli gravid. nämnligen. Det är haken.. sucka... Kluven... arg. huvudvärk, fast jagh ar ingen matlust... kramar
    Finns det ingen annan medicin som du kan ta och inte påverkar ett framida foster?

Finns det ngn risk med de mediciner du ätit att det är svårare att bli gravid?

Lider med dig och känner mig glad över att jag faktiskt ändå får försöka och är frisk.
Svar på tråden 2008