• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • 8Viola2
    Nork skrev 2008-01-17 20:22:28 följande:
    Hur gick det idag? Var det jobbigt?Idag beslutade jag för att stanna på mitt gamla jobb. vi hade ett jättebra samtal och jag fick fram allt jag ville till honom hur jag ska må bättre och hur gruppen ska funka. så jag har nog förhandlat för alla idag Och det känns bra!Det känns som att det kommer bli bra. Så nu kan jag bara sikta framåt och försöka bli positiv på jobbet igen. jag fick en höjning i lönen, nu är inte lönen allt utan huvudsaken är ju att man mår bra. jag kommer få börja gå hos en hälsocoatch och hela gruppen ska få stöd. Men vad jobbigt det är när man håller på att velar!! Men nu ger jag företaget en chans till. Fixar dom inte allt strul under den tiden så drar jag snabbare än tåget!Kramoxle bo skrev 2008-01-17 12:39:11 följande:
    Så skönt att du fick ut ngt av ditt samtal med chefen idag.
    Nu får du hoppas på en förändring och att du med tiden kommer trivas bättre på jobbet.
    Vilket jag tror
  • Wilma00

Man får det efter en ägglossning då äggblåsan spricker. Den kan skymma äggstocken så man inte ser äggen. mörk fläck på skärmen. blä. Å så kan den kännas som mensvärk.

Nork skrev 2008-01-17 20:25:17 följande:
    ursäkta min okunskap, men vad menas med gulekropp. eller är det något jag missat
  • oxle bo

är det en såndär dosa?
    kan man använda den när man äter hormoner också?
    jag ska äte gestapuren o pregotime..är det något som på värkar?
    kram

Mrs You skrev 2008-01-17 19:27:13 följande:

Köp CB om du ska kolla
  • Mrs  You

NORK: Jag tror inte man ska använda sådana tester när man äter hormoner för de kan ge felaktiga utslag...
    Men jag ska inte säga helt säkert...kolla med din gyn....
    Jag har vanligt CB digitalt ägglossning test...
    Tycker dosan är hutlöst dyr...

• oxle bo

idag är det en månad sen jag förlorade min pojke..
    vi var o tände att ljus för han förut..

• Wilma00

kram till er... Det är tufft.. Jag har märkt att sorgen blir annorlunda och det är skönt, men man kommer aldrig över den som vissa tror kanske.
    Sen har vi en tråd, för dumma kommentarer i anhöriga på änglarummet om du känner du måste häva ur dig nått. *kramar*

oxle bo skrev 2008-01-19 14:18:33 följande:
    idag är det en månad sen jag förlorade min pojke..vi var o tände att ljus för han förut..
  • Wilma00

vaknade nu. Sent inatt igen.. sexade lite. hehe... Fast jag har ju kankse ingen äl.. MEn bra för psyket iaf. Nu får man väl vänta väldans länge.. kramar.

oxle bo skrev 2008-01-20 11:42:56 följande:
    ho ho...här var det tomt
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-20 11:58:37 följande:
    vaknade nu. Sent inatt igen.. sexade lite. hehe... Fast jag har ju kankse ingen äl.. MEn bra för psyket iaf. Nu får man väl vänta väldans länge.. kramar.oxle bo skrev 2008-01-20 11:42:56 följande:
    Låter som en mysig helg för din del gumman
  • Wilma00

japps en helt okej helg. Man piggar upp psyket lite iaf med sex. söndagar är bra trista även om man är kristen. Går ju inte i kyrkan heller.. men kvällen är så kort. kram

8Viola2 skrev 2008-01-20 14:50:14 följande:
    Låter som en mysig helg för din del gumman