• 0Love0

Tråd 2 för oss som är rädda både för snitt och vaginal förlossning

Nu har jag fått massa slemmiga flytningar med blod i precis som överläkaren sa att jag kunde få,hoppas att det är tecken på att det är nära nu då!

• 0Love0
    DrottGirl skrev 2007-11-08 09:38:28 följande:
    åååh vad spännande! hur mår du då? har du ont ngt? nervös?
    Mår som vanligt,lite smått med SD.Men jättenervös och rädd.
    Förra ggraviditeten när jag fickså startade det 4 timmar efteråt
  • 0Love0

DrottGirl

Min man tog ledigt i dag eftersom oavsett vad så blir dte ju bebis i dag.så vi är hemma med sonen och dottern är i skolan.

• 0Love0

Angelzezzan

Har inte hänt ett jäkla dugg mer=(Nu blir det ett sjukhus som jag inte alls vill föda på.Men men ....

• 0Love0
    Kaxmaja skrev 2007-11-08 17:44:44 följande:
    De kanske kommer igång inatt.
    *suck* tror tyvärr inte det,var hoppfull i morse men det är jag inte alls längre=(
    Så så nervös inför i morrn,gråtit flera ggr under dagen.
  • 0Love0

Nu är allt packat ,jag har gråtit flera ggr i dag.Tänk i morrn kväll förhoppningsvis vid denna tiden är jag inte gravid mer.
    Kommer sakna mina barn så mycket i morrn,men hoppas att jag hinner träffa dom i morrn iaf.
    Ha en bra helg!

• 0Love0

Så nervös,inte kunnat sova.Min hjärna vill inte fatta att jag ska föda barn i dag.Är rädd ,orolig.Vet ju hur det kommer att kännas.Vill det ska gå snabbt med smärtfritt=)
    Hoppas att min inbillning om att det gör mindre ont att föda barn tre stämmer för detta gör jag minsann aldrig mer om!

Tack för alla lyckönskningar!

• 0Love0

i går 19.00 kom vår pojke till världen ,4105 gram och 54 cm.öppen 5 cm 18.30 sen gick d snabbt!

• 0Love0
    Kattöga skrev 2007-11-10 16:28:13 följande:
    0Love0:Jättekul!! Vilken stor kille!Hoppas det kändes bra också, så att det blev en bra upplevelse för dig/er.Berätta *gärna* (om du orkar/vill, förstås).
    skriver mer när jag orkar,
Svar på tråden Tråd 2 för oss som är rädda både för snitt och vaginal förlossning