Tråd 2 för oss som är rädda både för snitt och vaginal förlossning
Nu har jag fått massa slemmiga flytningar med blod i precis som överläkaren sa att jag kunde få,hoppas att det är tecken på att det är nära nu då!
Nu har jag fått massa slemmiga flytningar med blod i precis som överläkaren sa att jag kunde få,hoppas att det är tecken på att det är nära nu då!
DrottGirl
Min man tog ledigt i dag eftersom oavsett vad så blir dte ju bebis i dag.så vi är hemma med sonen och dottern är i skolan.
Angelzezzan
Har inte hänt ett jäkla dugg mer=(Nu blir det ett sjukhus som jag inte alls vill föda på.Men men ....
Nu är allt packat ,jag har gråtit flera ggr i dag.Tänk i morrn kväll förhoppningsvis vid denna tiden är jag inte gravid mer.
Kommer sakna mina barn så mycket i morrn,men hoppas att jag hinner träffa dom i morrn iaf.
Ha en bra helg!
Krickeline
Tack så mycket!
Så nervös,inte kunnat sova.Min hjärna vill inte fatta att jag ska föda barn i dag.Är rädd ,orolig.Vet ju hur det kommer att kännas.Vill det ska gå snabbt med smärtfritt=)
Hoppas att min inbillning om att det gör mindre ont att föda barn tre stämmer för detta gör jag minsann aldrig mer om!
Tack för alla lyckönskningar!
i går 19.00 kom vår pojke till världen ,4105 gram och 54 cm.öppen 5 cm 18.30 sen gick d snabbt!