• 0Love0

Tråd 2 för oss som är rädda både för snitt och vaginal förlossning

Fortfarande ingen bebis,men emellanåt trycker det neråt som sjutton

• 0Love0

crex

Känns mer när jag sitter än står just nu.Jagvill ha ont jag vill ha detta över så man slipper gå och vänta och vänta.Jag vill ha ut min bebis innan tillväxt Ul.Önskar jag vågade ta epiduralen med men jag får stå ut med smärtan och hoppas på att jag inte spricker hela vägen.

• 0Love0
    taksi skrev 2007-11-01 10:58:57 följande:
    För mig känns det mer när jag ligger och sitter än när jag står. När hade du tillväxt-ul nu igen? Håller tummarna för att du föder innan dess då! Jag velar ang. epiduralen. Får jag panik vill jag ha den direkt, samtidigt vill jag absolut INTE ha värkstimulerande dropp som jag är mest rädd för.
    Ska in på tillväxt på onsdag.Hoppas hoppas bebis vill komma innan dess så jag kan få föda där jag vill och att det kan få komma i gång avsig själv.
    Det jag ärmest rädd med epiduralen är att den inte ska ta så mycket eller att det ska sluta med snitt för det vill jag absolut inte
  • 0Love0
    taksi skrev 2007-11-01 11:02:51 följande:
    Ja, då håller jag tummarna för den närmaste veckan! Nästa onsdag är väl förresten ett väldigt snyggt födelsedatum?
    Nu förstod inte jag?
  • 0Love0
    taksi skrev 2007-11-01 11:06:31 följande:
    Jag håller tummarna för att du ska föda innan tillväxt-ul. Sen la jag bara till det fåniga att nästa onsdag är ett så snyggt datum. Då kan man ju tänka sig att föda barn. Fast det är bara sånt där som jag skulle lägga märke till.
    ok på min mans sida är dom födda antingen 5:e eller 30:e ,båda våra barn är födda 5:e,deras farbror och kusin med,deras pappa,faster,kusin och farmor den 30:e
  • 0Love0
    taksi skrev 2007-11-01 11:12:01 följande:
    Aha, då satsar du på måndag? På min sida är alla barn födda på söndagar, eller jag och syrrorna i alla fall ...och så min 4-åring.
    Japp för den 30:3 har precis varit ju och jag tänker inte gå över tillden 30:e denna månaden
  • 0Love0
    Kattöga skrev 2007-11-01 11:24:09 följande:
    0Love0:Hoppas det kan komma igång något för dig! Vilken vecka är du i nu?
    vecka 39 nu 40 på söndag
  • 0Love0

Fortfarande har det inte hänt ett skit,jag har gett upp nu.

• 0Love0

crex

Ja dte är på onsdag sen får vi se om jag får bebis samma dag eller på torsdag

• 0Love0
    taksi skrev 2007-11-05 11:18:33 följande:
    Ja, jag är beredd på att det kan ta lite tid när det blir igångsättning. Jag känner några som har födelsedag på torsdag, så det vore ju inte helt omöjligt. MEn onsdag är ju så snyggt datum som sagt, 071107, jättefint födelsedatum! Stort lycka till på onsdag!!
    Tack kan behöva det är så nervös att jag knappt vet var jag ska ta vägen
Svar på tråden Tråd 2 för oss som är rädda både för snitt och vaginal förlossning