• 0Love0

Tråd 2 för oss som är rädda både för snitt och vaginal förlossning

Kanskekan tillägga rädsla för igånsättning med,för det har jag just nu!

• 0Love0

HaJoMi

Känns som om man bara är till problem och aldrig blir nöjd.Har till och med fåtthöra att om jag nu är så räddborde jag inte skaffa fler barn=(

• 0Love0
    HaJoMi skrev 2007-10-24 11:28:13 följande:
    0love0, den kommentaren kan jag inte fatta hur någon kan med att säga Fy fan alltså! Det är ju till att ifrågasätta hela föräldraskapet bara för att man tycker själva födandet är jobbigt. Åh vad arg jag blir!
    Jag blev mer lessen ,ska jag straffas bara för att jag är rädd för att föda fram något jag verkligen vill ha lixom.Om dom bara visste allt jag gått igenom i mina förlossningar
  • 0Love0

crex

Ok blir bara problem när man är rädd för alla sätt att få ut en bebis,nu verkar dessutom min vara stor för tiden och det gör ju inte saker bättre.Kan undra hur lång tid det tar innan jag har en tid till extra Ul.

• 0Love0
    taksi skrev 2007-10-24 12:20:32 följande:
    Japp, det blir verkligen problem att man är rädd för alla sätt. Usch! Just nu lever jag i förnekelse av det. Så som aurora sagt att jag inte får göra. Men jag var ju tvungen att avboka mvc-psykologen igår när jag skulle till förlossningen. Tänker försöka bota mitt strutsbeteende med att kolla den där norska förlossningsserien. Det borde sätta fart på känslolivet!
    Jag kollar förlossningskliniken och alla sådana program för att berabeta men tycker bara attjag får mer panik av att se det och påminns omvad jag ska gå igenom en gång till.
    Jag fick tvinga mig sj att packa väskan till bebisen förra veckan,grät när jag gjorde det.Min kommer jag att packa i helgen eftersom det kanske blir bebis redan nästa vecka.är så mycket tankar somfar genom huvudet just nu.
  • 0Love0

Fortfarande nervöst här,inte fått nån tid än till Ul väntar & väntar.Inget skoj att inte veta eller vara förberedd på hur man ska föda.

• 0Love0

Just nu pånåt sätt vill jag bara föda och ha det överstökat såman slipper gå här och tänka på det onda hela tiden.

• 0Love0

Fick min tid till tillväxt ul i dag men kommer att avboka den då det är nästa vecka,samma vecka som jag är beräknad,jag får helt enkelt spricka o allt därtill!

• 0Love0
    HaJoMi skrev 2007-10-29 13:39:45 följande:
    0love0, men varför väntar de så länge? Ha kvar tiden för guds skull! Du kan ju ha tur att inte ha startat då, eller menar du avboka för att omboka? Tror inte det va, tror du menar avboka och "hoppa åt h-e allihop"
    Ingen aning varför dom väntar så länge.Där jag vill föda gör dom tidigast tillväxt Ul i v 39+6 om sf måtten är stora,men det finns ett annat sjukhus här med på en annan ort som kunde tänka sig att gör adet tidigare och det lät lovande när bm förklarade för mig och dte lät som jag så i fall kunde få igånsättning denna veckan
    Jag menade att avboka och låta bebisenkomma när han vill oavsett vad han väger
  • 0Love0
    HaJoMi skrev 2007-10-29 13:44:55 följande:
    0love0 - okej. Vad märkligt! Hur känns det att ta det beslutet? Känns det okej?
    Nej ringde o pratade med min bm och hon tycker jag ska gå för det kan ju vara så att jag kan bli igångsatt dagen efter om det nu visar sig atthan är stor,då slipper jag ju gå flera dagar till och det är ju då dom lägger på sig en himmlans massa
Svar på tråden Tråd 2 för oss som är rädda både för snitt och vaginal förlossning