• 0Love0

Tråd 2 för oss som är rädda både för snitt och vaginal förlossning

crex

varför såna tabletter??

• 0Love0
    taksi skrev 2007-11-05 11:45:29 följande:
    För att slippa ligga vaken hela natten innan igångsättnignen och vara livrädd för förlsosningen som man vet kommer dagen efter! Jag känner mig så rädd att vara lika trött som innan min förra förlossning (fast då var det pga förvärkarna, som jag ju också lider av nu) så den här gången vill jag att allt jag kan påverka till det bättre ska hända. T ex sovdos dagarna innan igångsättningen. Alltså för min trygghets skull.
    Aha nä det är nog inget jag vill ha,
  • 0Love0

En vän har nu skrämmt upp mig totalt.Är rädd att det blir snitt nu.Hra ju råkat ut förtvåsfinklter rupturer och då menade hon på att när läkaren på spec mvc ser det kommer jag aldrig att fåföda vaginalt.Borde inte läkaren redan på mvc reagerat på det då?
    Jag vägrar snitt,dom sätter jäklar i det inte kniven i mig.Jag bad om i gångsättning inte snitt.

• 0Love0
    taksi skrev 2007-11-05 16:37:47 följande:
    Klart att dom inte kan tvinga dig till snitt! Jag tror absolut att läkaren på mvc skulle reagerat om det vore någon fara. Känner till andra här på fl som fått sfinkter rupturer och som fått föda vaginalt efter det. Någon har dock sagt att hon inte skulle få igångsättning pga det, men vet inte varför?
    ok jag vill absolut inte ha snitt men det menade hon på att det kommer dom att skita i vad jag tycker
  • 0Love0

Brutit i hopa 2 ggr i dag...
    Haft starka sammandragningar som varat i nästan 1 minut ett par timmar men det är bättre nu.

Tack till dom som önskat lycka till i morrn

• 0Love0

Kan berätta att jag är öppen 3 cm coh har bebis senast fredag.

• 0Love0
    Kaxmaja skrev 2007-11-07 12:50:10 följande:
    Åhhh vad härligt. Detta kommer att gå så himla bra gumman
    Jag hoppas det fast jag är asnervös nu
  • 0Love0

Angelzezzan

Bara så paff att jag inte har ont än,vid 3 cm med mina andra barn hade jag asont.

• 0Love0

Än har inget hänt här,går som på nålar.

• 0Love0

Smått besviken,23 timmar sen hinnsvepningen och inte ett skit har hänt=(Om 25 timmar får jag infinna mig på akut spec mvc =(*vill inte*Men senast i morrn har jag bebis iaf.

Svar på tråden Tråd 2 för oss som är rädda både för snitt och vaginal förlossning