• Gekko

Sytråden spinns vidare - vit tråd!

God morgon!
    Jag måste bara fråga er andra som använder Blogger: har ni problem med att få meddelande om att ni fått kommentarer? Jag har inte ändrat i inställningarna men sen igår får jag inte mail om alla kommentarer. Fast vissa får jag. Någon som vet nåt? Eller är det bara hos mig det strular?

• Gekko

Sarahl: vad jobbigt med overlocken, håller tummarna för att det inte blir dyrt! Kanske det kan gå på någon sorts garanti? Jag får lite prestationsångest för det paketet jag skall skicka också när jag får något så otroligt bra hem i posten! Man vill ju att det skall passa mottagaren!

• Gekko

Happy Hippo: det borde räcka med att paketera med plast och kanske papper utanpå. Högkvalitetsplastpåse (typ PO.P) borde räcka långt!

Undrar vad det är med blogger? Jag får ingen rätsida på det här med kommentarerna

Cirrus: menar du remember me i Bloggers bloggar eller i andra? Jag har inget problem i någon av de men jag brukar kryssa i att jag vill att gmail minns mitt lösenord när jag loggar in på bloggen. Fast vi har väl redan konstaterat att det här med datorer kan du bättre än mig?

• Gekko

Det där med kommentarerna och blogger (f'låt mitt spammande ): jag gick in på sidan Gobli tipsade om (knownissues.blogspot.com/) och där står det att det skall vara fixat nu Det står dock ingenting om språk...

• Gekko

Nämen åååå att jag inte beställt något från NeaNobelle, jag ville också ha en julklapp! Fast jag skall ju inte klaga som fick fantastiskt fin tygförsändelse och världens bästa hemlispaket igår

Jag tror att mina kommentarer funkar igen nu. Det med radbrytningen har jag lösningen på! Använd inte Explorer utan Mozilla Firefox istället! Jag har bara haft det problemet en gång och det var när jag använde Explorer, annars kör jag jämt i Mozilla och har aldrig haft problem. Med det samma jag sagt det så hoppas jag att ni nu säger till om ni tycker att jag verkar ha ett problem med radbrytningen som jag inte märkt för att jag även läser i Mozilla

• Gekko

Muldebaer: Mozilla Firefox är en alternativ (gratis) nätläsare till Internet Explorer. Det handlar ju om vana men jag tycker den är mycket bättre än Explorer. T.ex kan man jobba med flera flikar (tabs) samtidigt i samma fönster. Vilket innebär att man är inne i sin blogg, Familjeliv och min blogg ( ) samtidigt i samma fönster. Testa vet jag!

• Gekko

Muldebaer: ingen aning tyvärr... har du testat att byta nål?

• Gekko

Snygga Nicole!

Dagens i-landsproblem: jag har alla mina undertrådsrullar i en särskild låda för det. Idag råkade jag tappa hela lådan på golvet så locket gick sönder och alla rullarna spreds för vinden över hela golvet. Jag började nästan gråta... Med min stora mage har jag inte en chans att krypa runt och leta rullar. Det fattas fortfarande tre stycken som dottern lär hitta direkt och äte upp när hon kommer hem från dagis. Hjälp...

• Gekko

Tack Charmmiss och Villevalle, vad snälla ni är! Jag har funderat på kvasten men just nu har jag gett upp allt och sitter i soffan och stånkar. Får nog säga att min pysseldag är över, fast en babymössa har jag gjort iallafall, det är ju alltids nåt! Nu måste jag ladda energi innan dottern kommer hem från dagis och vill hoppa på min mage!

Svar på tråden Sytråden spinns vidare - vit tråd!