Inlägg från: teek taak |Visa alla inlägg
  • teek taak

Israel/Palestina

bez skrev 2007-10-29 00:36:56 följande:
    Du förstår, efter detta långlivade sega kallblodiga period kommer tiden att förändras. De efterlevande för historien vidare precis som det bör sig. Vi - människan - styr inte tiden. Talar till alla troende religiösa.
    Jag såg en amerikansk film om det. Är du religiös bez?
  • teek taak

ressiwresseB

Fast du var väldigt OT. Vi vill ha argument så att diskussionen går på rätt spår. Min person är icke intressant och dina inlägg skriker efter censur. Så ser jag på det. Dessutom det ohygliga attityden, är det så du vill ha det? I så fall får du själv köra med den. Vill helst slippa personpåhopp och OT-inlägg.

• teek taak
    bez skrev 2007-10-29 00:41:56 följande:
    teek taak skrev 2007-10-29 00:39:39 följande:
    Never mind. Orsak har en verkan ändå...
    Okey för mig att du inte vill svara på frågan, det gör dock inte dina inlägg förståeliga. Först paratar du om anti-krist sen om domedagen. Jag kan inte se ett samband mellan dem.
  • teek taak
    bez skrev 2007-10-29 00:43:36 följande:
    teek taak skrev 2007-10-29 00:41:02 följande:
    Oh no, jag förstår bara mig på verkligheten och de konsekvensert våra handlingar för med sig. Talar emot religion och bråk om tid. Det är ologiskt och resultatet blir som en chock för hjärnan för allas hjärnan eftersom vi ändå är på tal om en global katastrof.
    Hmmm fast anti-krist är ju en kristen term. Icke religiösa tror inte på sånt. Ja jag är medveten om den globala katastrofen. Har läst mig på lite.
  • teek taak
    ressiwresseB skrev 2007-10-29 00:47:59 följande:
    teek taak.... du får gärna peka ut i mina inlägg där jag skriker efter censur.
    De lyser igenom faktiskt.
  • teek taak

Fula Fisken skrev 2007-10-29 00:49:31 följande:

teek taak skrev 2007-10-29 00:45:17 följande:
    Och dina påhopp på Israels folk är helt okej enligt dig då
    Definera vad israels folk för något. Är det judar? israeler? Finns skillnad. Judar är en folkgrupp som jag inte har något emot. israeler är inte en folkgrupp. Påhopp är kanske fel ord. Avsky israels politik är rätt. Avsky zionism är rätt. Blev du klokare nu? Om inte VG läs mina tidigare inlägg.
  • teek taak

ressiwresseB

Varför vill du veta? Vad tillför detta diskussionen?

• teek taak
    bez skrev 2007-10-29 00:50:52 följande:
    teek taak skrev 2007-10-29 00:48:10 följande:
    Någon term måste jag använda mig av för att göra mig förstått. Att DU förstår är inte så viktigt just nu.
    Nej kanske inte för det verkar kryptiskt. Vill du inte göra dig förståeligt? ALltså när man pratar om en sak så ska man vara klar så att andra förstår. Jag vet inte.
  • teek taak

ressiwresseB

Du fick svar på frågan. Hoppas du blev nöjd nu.

Svar på tråden Israel/Palestina