• Tilde å Nova

Vi minns gamla svenska serier..

Här kan vi samlas och diskutera gamla serier som vi minns och antingen hatade eller älskade..
    Vem minns inte Rederiet, Varuhuset, Tre Kärlekar osv..?

Kom in här å diskutera dina favoritserier eller kräks över de du hatade..

Tilde juli 2003 & Nova maj 2007
  • Svar på tråden Vi minns gamla svenska serier..
  • Tilde å Nova
    PoodleMy skrev 2007-09-12 13:23:44 följande:
    Unga jäntan
    Javisst!
  • Fridaaa

Jag minns den serien som gick på 4:an som hette En Fyra För Tre.. Den var så rolig! Hade alla avsnitt inspelade tills en kompis lånade de och vi fick adlrig bx de :/

• anni83

åhh svenska hjärtan!! den kommer jag ihåg=) min mamma kollade på den en typisk "mammaserie" hahahah

• Tilde å Nova
    24April skrev 2007-10-04 09:57:15 följande:
    Jag minns den serien som gick på 4:an som hette En Fyra För Tre.. Den var så rolig! Hade alla avsnitt inspelade tills en kompis lånade de och vi fick adlrig bx de :/
    Ja just de! Den va kul..Trist att ni inte fick tillbax bandet..
    Tilde juli 2003 & Nova maj 2007
  • Fridaaa
    Tilde å Nova skrev 2007-10-04 10:41:22 följande:
    Ja just de! Den va kul..Trist att ni inte fick tillbax bandet..
    Jaa verkligen! Undra om den serien finns att få tag på någonstans.. Skulle vara skoj att se den igen :)
  • Wkd chick

Storsdag gillade jag när jag va yngre :)
    va kär i lilla ljusa killen felix som skulle ha ketchup på allt ( ni vet (joel kinnaman) han som spekar i tjenare kungen å hanna med h.. riktigt söt e han fortfarande :)

• Miot

Hmm, jag minns en serie som hette "goda grannar". Min mamma satt alltid o kolla på den =)

• Cygge

Jag tittade på Skilda Världar! Tyckte det var såå bra!Men tyvärr så finns det väl ingen chans att få se det igen? :(

• Fridaaa
    Cygge skrev 2007-10-04 13:32:15 följande:
    Jag tittade på Skilda Världar! Tyckte det var såå bra!Men tyvärr så finns det väl ingen chans att få se det igen? :(
    Går inte det på förmiddagen? Såg det för någon vecka sen tror jag..
  • LillCaxx

skilda världar gick förra veckan.. sen tog 4an bara bort det helt utan förvarning (så typiskt 4an).. nån som vet om det kommer snart igen lr? det tog ju slut mitt i säsongen typ.
    Nån som följde vita lögner? tycker den kunde gå i repris snart...

Svar på tråden Vi minns gamla svenska serier..