Dorian Ertymexx skrev 2007-09-05 19:14:34 följande:
fia sthlm skrev 2007-09-05 19:09:23 följande: För att vara litet elak ett ögonblick, om alla andra förstår varandra och en person känner sig missförstådd trots idoga förklaringar, är det flertalet som inte förstår, eller den enskilde som inte förklarar väl?Hur troligt är det att en tråd full med queer-människor, bildade människor med kontakter i hbt-världen och allmänt kunniga alla skulle missförstå vad du skriver, om det berodde på något annat än texterna de läser?Som jag brukar säga till tjejer som klagar över konstant kraschade/usla relationer - det finns bara en gemensam nämnare.
ja men det är rätt uppebart att ni missförstått mig delvis och då har det inte berott bara på grammatikfel
Tycker många har missförstått flera andra skl homofober här i tråden med så kanske talar vi olika språk?
Eller så är det så att ni är så irriterade över att vi tycker annorlunda så att irritationen gör att ni tolkar in saker i det vi skriver?
Sen vet ni med största säkert mer om hbt folk än jag, men man kan ha olika uppfattning för det, eller teorier kallar jag det.
Strunt samma, jag har inget emot homosexuella och skulle inte kasta ut min unge om den en dag kom hem och sa att hon var homosexuell utan skulle älska henne lika mycket för det.
Sen tror jag det finns en eller många anledningen till att man blir homosexuell, ungefär som att vissa blir vänsterhänta vilket inte heller följer "normen"
Jag tror inte att det är något man väljer att vara heller, bara så alla vet så det inte råder några missförstånd menar jag
Trevlig kväll alles nu drar jag mig ur den här disskusionen