Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?

carita1974 skrev 2007-11-14 17:16:26 följande:
    Gillar dina inlägg...*s* Dorian Ertymexx skrev 2007-11-14 07:24:16 följande:
    Tack tack. :)
  • Dorian Ertymexx
    spiritsinlove skrev 2007-11-15 00:46:41 följande:
    haha skiter i honom..om det finns bot för alla homos o pervon o allt va det nu är, vill ju bli botade, eller hur vare nu igen..
    Tssk tssk, du älskar inte din man, det hör jag det! ;)
  • Dorian Ertymexx
    spiritsinlove skrev 2007-11-15 00:55:07 följande:
    men shit! va ska jag göra nu då?! då måste man ju råda bot på det oxå...! va jobbigt allt blir...hua
    Ha ha, jag kan nog roa dig ett tag, tills du inser vilket kräk jag är och längtar tillbaka till din hederliga snälla karl. ;)

Jag kallar det snuskterapi. :P
  • Dorian Ertymexx
    Shadilly skrev 2007-11-15 00:54:27 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2007-11-15 00:52:32 följande:
    Äsch, jag trodde kärlek var överflödigt och likgiltigt, bara sexet är straight
    Nej nej. Man ska ju älska varandra. Annars blir barnen konstiga. Japp. Allt som inte bygger på femtiotalets ideal om kärnfamiljen (som är ett evigt kristet ideal, fast från femtiotalet alltså) gör barnen till små gungande ångestmonster som antingen blir bögar eller massmördare. Allra helst ska kvinnan vara femtiotalsidealet, stå i köket välsminkad och glad och vänta på sin man från jobbet, och serva honom. Så barnen lär sig hur det är att vara man respektive kvinna!
  • Dorian Ertymexx
    TrailerTrash skrev 2007-11-15 09:29:01 följande:
    Jag skulle aldrig ha sex,guu va snuskigtMina barn har blivit till av den heliga anden bla bla bla..Min man har jag bara som försörjare,själv går jag hemma med förkläde på och bakar bullar hela dagarna
    *påminns om den katolska familjen i Monty Pytons "The Meaning of Life*
  • Dorian Ertymexx
    LillaSnigel skrev 2007-11-15 09:28:51 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2007-11-15 07:47:59 följande:
    Åhh.. Det är ju JAAAG..
    Icha!!!
  • Dorian Ertymexx
    spiritsinlove skrev 2007-11-15 12:37:28 följande:
    Nej tack. Jag är generös, men inte suicidal. Litet som med Carola. Jag skulle inte ta i henne med tång om hon så var den sista... vad hon nu är på planeten. Man ska inte fortplanta sig med fanatiker, man vet aldrig vad de gör med avkomman.
  • Dorian Ertymexx
    Cammie86 skrev 2007-11-15 12:41:48 följande:
    Skulle jag bestämma skulle homosexuella få gifta sig i kyrkan! Men samtidigt är det väl kyrkan som måste få bestämma vem de ska få viga..? Kyrka och stat är ju åtskilda alltså kan man inte lagstifta om det? Har jag fel?
    Du kan lagstifta att det är TILLÅTET att viga samkönade i kyrkan, sedan är det upp till varje kyrka och präst att ta ett individuellt beslut i frågan. Nu är det förbjudet att viga samkönade i kyrkan; det får ingen laga giltighet. Så staten bestämmer alltså vad kyrkan får och inte får göra.
  • Dorian Ertymexx
    Cammie86 skrev 2007-11-15 19:14:35 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2007-11-15 19:10:53 följande:
    Ja självklart är det så... Tänkte inte så långt
    Lugnt, det händer den bäste. :)
Svar på tråden tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?