-
Ingen som vill ta övervåningen istället?Karamellfabriken skrev 2007-10-13 17:17:18 följande:Mimmi,Och jag tar köket.......
-
Ni kan få ta köket, jag vill ha Lasselitens kök istället! Tänk att man aldrig kan bli nöjd!?
-
Vi kan ta varsin hylla!Karamellfabriken skrev 2007-10-13 17:29:14 följande:mimmi,Jag kan bo i Lasselitens Smeg !
-
Karamellfabriken- det där är exotiskt för mig! Här är det torskblock och fiskpinnar som gäller!
Visst var det nån som ville se bilder på sopskyffel och sopborste..? Här är min...
-
Från House doctors köksgrejer... köpt i Tranås förstås! -
Bea- lampan, som du frågade om i bloggen, är från Nordal... tror jag iallafall! Köpt o Tranås!
Sunna- jag är också nyfiken på Elles dop, jag antar att de har haft fullt upp idag! *fortfarande glad att jag kan göra gubbar*... och vad kul att du blev kär!
mimmamum- gudars, det var fantastiskt! Har du hämtat din nya ljusstake, jag är fortfarande för snål/ för fattig för en... väntar på löneförhöjning eller nåt!
-
Jag erkänner och sluter mig till klubben!malins79 skrev 2007-10-13 19:34:50 följande:Är det bara jag som inte gillar att ha dop?! Okej det är fint i kyrkan men jag tycker det är jobbigt att planera ett dop kanske för att man inte börja hemma utan i kyrkan och det måste vara förberett innan man åker.Att gå på dop är roligare.
-
De hade små på Åhléns förra året... kostade runt 70:- på rean, men jag orkade inte stå i kö! Gissa om jag ångrar det nu!mimmamum skrev 2007-10-13 19:40:36 följande:Mimmi, nej den får jag hämta till första advent! *längtar* Vem var det som hade köpt en Hjärtljusstake för vanliga ljus? Den var underbar den också! Är lite nyfiken på priset! Jag tycker min är dyr och då köper jag ändå direkt från Westergaard!
-
Vad har hänt med vår lilla Skogsstjärna? Hon finns inte längre står det i min adressbok...
-
Här med! På ett sätt tycker jag det är vackert, men jag tycker det är jobbigt med saker som man förväntas att göra... vi har inte döpt Hugo, vi skulle det, men vi kom fram till att vi inte hade lust. Han kan ju döpa sig själv om han vill det sen... Ingen har ens tagit upp det inom familjen och vi är väldigt tighta!malins79 skrev 2007-10-13 19:42:45 följande:Åååå, tack trodde jag var konstig som inte tycker det är så mysigt med dop, känns snarare som ett måste.