Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

lasseliten skrev 2007-10-14 16:32:34 följande:
    Hej vita vänner! Massor att läsa ikapp! Roligt! Mår som jag förtjänar idag, hade vinkväll med tjejkompisarna igår. imorse när jag skulle ställa mig i duschen för att vakna till liv så inser jag ganska snabbt att vi inte har något varmvatten!! Varmvattenberedaren har gått sönder, på min bakisdag... (dessa dagar har väääldigt glest intervall bara så ni vet  ) Bra start på dagen va?!  Kmmer inte ihåg allt jag ville kommentera, några ville bo i min SMEG? Eller hur var det? Bea - undrar också hur ert hus ser ut? Spontant röstar jag för alt 3. Klassiskt och de kommer ni inte tröttna på!
    Räcka ut tungan
    Jag ligger på ena hyllan med olika ostar och druvor, Värsta supermamman har en hylla med!
  • mimmi006
    Månsi skrev 2007-10-14 16:36:44 följande:
    hallå tjejer..försöker övertala min kille att måla hallmöblerna vita dom från ikea som har skohylla till också men hitta inte vilka av er som hadde de ???4kan ni vara snälla å säga till om ni har en bild på de _
    Vänta, jag har en bild någonstans... eller jag kan ta en! Wait a sec.
  • mimmi006
    Beatrize74 skrev 2007-10-14 21:40:50 följande:
    Mimmi - maken och jag kikar på golv. Var det du som hade "Dala Floda"? Vart då i sådana fall? Nyfiken på att se lite bilder på golvet så man kan bilda sig en uppfattning.
    Vi ska lägga det på övervåningen... men golvet är ojämnt, så det kommer dröja Gråter... Tog det vitoljade golvet till slut. Köpte ett mörkbrunt, såpskurat billigt och det har vi visserligen lagt i städskrubb och klädkammare, men det är täckpapp på! Inte mycket till hjälp nu, tyvärr...
  • mimmi006
    MildaMaränger skrev 2007-10-15 06:35:13 följande:
    hej alla underbara! Jag har bytt namn ( fd nyfiken rosa) och kände att pressen på mig att lyckas bli gravid igen blev för stor så jag vilade ett tag.har en liten hemlis också.... jag testade precis +!!!!! jag skakar och är så sjukt nervös...ett stark + blev det!!!har saknat er!
    GRATTIS!
  • mimmi006
    juliah skrev 2007-10-15 07:20:25 följande:
    MM, Har saknat dig i tråden. Är så lycklig för din skull Godmorgon! Nu ska jag trixa lite mer i min gb.vsm, alternativ 2 helt klart  Krya på dig!Nu blev jag också sugen på lite nya böcker...*viskar* Vår granne som hjälper oss med rören i gästhuset lovade mig en fungerande tvättstuga innan jul...Jag måste försöka hinna färdigt swapen *stressad*Vad ska alla hitta på idag?
    Jobba!
  • mimmi006
    Längtar efter bäbis skrev 2007-10-15 13:17:18 följande:
    Hallå ni som låster era konton!Får jag komma in? Ni som jag redan frågat... bry er inte om denna fråga... Antar att ni har era anledningar... ;)
    Jag har redan lagt till dig!  För mig handlar det inte om någon i den här tråden, utan mer om okända gäster... skönt att ha lite koll och nu vågar jag lägga ut fler bilder!
Svar på tråden Vita hem del 5