Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

Anton2005 skrev 2007-10-15 22:28:57 följande:
    Gud jag och datorer...om jag ska svara på något i min blogg, klickar jag bara på namnet då el? Om det inte går, svarar jag i min egen blogg då el vad gör man?
    Du skriver bara som en vanlig kommentar... har du blogspot?
  • mimmi006
    emmasa skrev 2007-10-15 22:29:43 följande:
    Har reagerat precis på det. Har två stycken som är inne varje dag flera gånger som jag inte känner men vet vilka de är. Bestämde därför för att ha endast inbjudna från adressboken. Om jag missat någon härifrån vitatråden så säg till. En hel del att hålla reda på
    *fnys* igen! Skrattande
  • mimmi006
    Anton2005 skrev 2007-10-15 22:33:30 följande:
    Ja blogspot...som en kommentar i min egen blogg alltså...inte i dens blogg som frågar
    Blir lite förvirrad nu, men jag skriver den som en vanlig kommentar i min egen blogg. Tror jag!?
  • mimmi006
    Vitadrömmar skrev 2007-10-16 15:22:18 följande:
    Hej hej! Någon som vet om någon bra internet sida där det enkelt står en förklaring hur man går tillväga när man stickar? *blev så sugen på att försöka när jag ser alla som börjat med det!!!
    Jag vet en jättebra beskrivning på virkning... jag tror att bloggen heter www.imittlillahus.blogspot.com ... jag följde den i början med vågfilten! *skriver på jobbet*
  • mimmi006
    Camille skrev 2007-10-16 15:37:11 följande:
    hmmm värst vad många gillar trean,, jag e mer inne på ettan eller tvåan faktiskt... men varför tycker ni det? för att det skulel passa bäst in i rummet eller för att ni gilllar vitt överlag?
    Jag tycker tre eller fyra!

Agnes72- jag lägger till dig och alla jag kommer ihåg... om inte, lova att hojta!
  • mimmi006
    Sunna skrev 2007-10-16 16:04:58 följande:
    Eller så kan man göra som en jobbarkompis till min sambo, ungkarl så det skriker om det: han hänger sina kläder på tork i hela lägenheten. Strumpor och kalsonger hängandes i takfläkten...
    Det blir som vimplar Skrattande
Svar på tråden Vita hem del 5