Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    lasseliten skrev 2007-10-20 13:03:41 följande:
    Mimmi - här hemma blir det vitt och brunt till jul. Grått/vitt och olivgröt låter jättefint! Det skulle jag absolut köra på!! Jag vill inte ha ett traditionellt pyntat julhem med tomtar och sånt. Tycker att det är andra saker som gör julen...typ, äpplen, granris, massor med ljus...
    Samma här! Jag har en Lisa Larsson tomte som får vara med, annars är det bara "naturpynt". Ska leta kottar i år !
  • mimmi006
    lasseliten skrev 2007-10-20 13:04:46 följande:
    Kudden är jättefin! Ska genast spana efter den! Skulle passa superfint hemma hos oss!
    Måste varna för kvalitén bara... jag vill ha dunkuddar som går att puffa till, den här säckar ihop. Men sen kostade det bara 139:- för 2, så man kanske inte kan få allt! Jag köpte dem tillsammans med hjärtljusstaken på ellos, men den kommer senare,
  • mimmi006
    nublu skrev 2007-10-20 13:07:10 följande:
    mimmi: Du skulle följt med oss ut i skogen idag. Fick med mycket kottar hem och lite mossa men jag är helt slut. Kämpigt att dra en sittvagn över ett kalhygge!
    Ja, det skulle jag gärna ha gjort! Det kanske det man ska göra idag... jag sitter inne och virkar nu och väntar på att Hugo ska vakna.
Svar på tråden Vita hem del 5