Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    knyttis skrev 2007-10-25 21:08:07 följande:
    Vad hittade jag då? 2st vita gardinlängder i hellinne till sovrummet, Pumpflaskor till toa,  flere tvålfat, flere tandborstmuggarar, söta askar, kökshanddukar, bordsservetter, servettringar, tvålar, ljuslyktor mm
    men jisses... hur kom du hem? Räcka ut tungan

Mori- visst sötis!
  • mimmi006
    Kajsa M skrev 2007-10-25 21:37:37 följande:
    Ja men så känslig är jag inte! Det var ju bara en test! och jag frågar för att jag är osäker!
    ja, det är nog en taklampa. Fast jag tycker att den är fin! Glad
  • mimmi006
    gemelli skrev 2007-10-25 21:47:30 följande:
    Är du klar med dina bokstäver? I så fall vill jag seeee
    Inget att se... ska måla dem först! Och slipa mer, men det hatar jag... jag vet att hata är ett starkt ord, men ändå!
  • mimmi006

God förmiddag! Vad lugnt det var här ... nu har jag min lediga tid och ska passa på att virka lite. Tyvärr är jag så dålig på beskrivningar, så jag hoppas på hjälp på nätet Skrattande!

Handlade fina saker igår, som vanligt på rea! Fynd vet jag inte, men jag kan slänga in lite bilder om jag hinner.

Massor garn blev det också. Det har öppnat en ny garnbutik i stan med världens bästa expedit. Hon visar allt och lär en där om man vill. Jag fick sitta och bläddra i massor av böcker och tidningar med lugn musik. Lite som ett handarbets-SPA! Skrattande

• mimmi006
    emmasa skrev 2007-10-27 11:28:22 följande:
    Lisa1981: Fixar det.Varför är alla datorfria denna helgen? Det är ju nästan ruskigt tyst i tråden
    Ja, det ekar nästan *fniss*.... jag ska måla och virka nu... springer fram och tillbaka.
Svar på tråden Vita hem del 5