Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    gemelli skrev 2007-10-27 13:54:30 följande:
    mimmi,Jaa men vi har INTE RIKTIGt råd med det men tänk vad fint man skulle kunna få det, Ååååå lite mer pengar kunde man väl ha
    Äsch då! Det ser ut som perfekta barnläget också+ att det har sån grym potential!
  • mimmi006
    Enji skrev 2007-10-27 17:56:59 följande:
    ja hade jag inte haft så många fönster hade det blivit Himlas... men kanske man kan ha dem i sovrummet eller så. Där är bara ett fönster
    Ja, det var så jag tänkte... Vi använder den mycket mot kvällssolen i köket och där har vi en från Himla. Den har låsanordning, så det går lätt att dra den upp och ned. De billiga från Ikea har bara en hasp vi snurrar snöret om. Blir mycket snurrande!
  • mimmi006
    emmasa skrev 2007-10-27 19:12:42 följande:
    Vår boxer funkar inte, mannen är jättetrött och jag hemskt uttråkad. Har garn och stickor, men det var evigheter sen jag stickade. Nån som har nåt bra länktips på hur jag kommer igå¨ng. Är inte ens säker på hur man lägger upp alla maskorna längre.
    Prova att googla på stickning/ sticka. Jag fick upp bra tips på virkning, kan ha varit på www.garnstudio.com , men jag tror att det var från någon tidning! Lycka till! *virkar*
  • mimmi006

Enji- just nu virkar jag en sjal... hoppas att den ska bli klar på en kväll! *optimist* Fortsätter på vågfilten också...

MM- hello. Du kanske är inne i en kinamatspreiod, mycket som ändras i kroppen

Svar på tråden Vita hem del 5