Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

knyttis skrev 2007-10-10 19:58:08 följande:
    Vad häftigt fotograferat, nu fick jag se din hand , visade du ngn bild på dig då tidigare när vi höll på med det...? De såg dyrare ut en 15kr... Bra köp!
    Ja, det ser ut som om jag håller en blöja! Hemlis Jag visade allt upp mig i vår flashning här...
  • mimmi006
    Beatrize74 skrev 2007-10-10 20:05:15 följande:
    Retsticka! Fråga Hugo om han vill byta och få en jäääättefin med blommor på istället!
    Kändes lite taskigt! Men den är inte i närheten av din, med eller utan blommor! Kan du inte byta?
  • mimmi006
    knyttis skrev 2007-10-10 20:15:32 följande:
    Men jisses mimmi vilken söt pingla du är! (jag tänkte mig blond lockig...så fel man kan ha..och vilka föreställningar man får från inte vet jag!)
    Tack! Jag tror också att alla andra är blonda *fniss*... konstigt!
    VSM, Bea och Karlander- välkommen in och kolla in brunetten som är lättare att hoppa ver än att gå runt
  • mimmi006
    Pärla1 skrev 2007-10-10 20:24:07 följande:
    Vill också sy vimplar!! Vill ha nåt rött/rutigt/randig typ, inte heller hittat nåt...
    Har randigt bruka tyg i rött och vitt och det rutiga i rosa och vitt... kan inte bestämma mig för vilket jag ska ta... Ska lägga till dig som vän!
  • mimmi006
    Beatrize74 skrev 2007-10-10 20:26:59 följande:
    *ramlar av stolen*Dra mig baklänges, SÅ trodde jag inte att du såg ut. Du är verkligen jättesöt, och det visste jag att du skulle vara. Jag vet inte HUR jag egentligen tänkt mig dig, men inte riktigt så. Jag är faktiskt ganska chockad, jag har verkligen bildat mig en helt annan bild av hur personen bakom "mimmi006" ser ut.
    tell me more... mer som en savant kanske?
  • mimmi006
    Pärla1 skrev 2007-10-10 20:32:18 följande:
    Det låter jättefint ju! Jag röstar nog för röd/vita....Vilken pingla!!Hade inte heller förväntat mig att du skulle se ut så, vad lustigt..hihi
    Vad snälla ni är! Jag ser dock inte mig själv som söt, har nog varit den som har fått kompisar och killar på att vara rolig, mer än söt! Generad
  • mimmi006
    Enji skrev 2007-10-10 20:42:07 följande:
    Kommer inte in på din sida längre
    Konstigt! En del har ramlat bort ur adressboken, inte med vilje! Nu är du tillagd! Var det den silvriga muggen?

MHOW- välkommen du också... klaaart!
Svar på tråden Vita hem del 5