Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

numberone skrev 2007-10-09 19:10:34 följande:
    önskar att jag med fick lite mer fart på min men men jag har kanske inte riktigt den tid som behövs....
    Det är en balansgång... jag hinner inte fota nu eller göra så mycket heller för den delen på vardagrna beträffande bloggen. Vill inte slänga in för kassa inlägg, men vill heller inte att det ska gå för lång tid.
    Det är roligt om man har många besökare, men det är ännu roligare om besökarna lämnar avtryck...
  • mimmi006
    juliah skrev 2007-10-09 19:17:35 följande:
    Nu är jag sådär OT igen som jag brukar men det har lite med hem att göra. Vi har ingen katt längre som ser till att mössen håller sig undan (blir kattmat) och nu har vi i princip blivit invaderade av möss. Har provat på lite olika metoder och nu återstod det värsta...På tio minuter har bägge fällorna gjort sitt och nu hör jag otäcka ljud från köket...huuuu.Har någon lite möss erfarenheter att dela med sig? Är verkligen fällor det enda som gäller
    Gift...  eller ny katt ! Visst är jag en fena på de nya gubbarna *hehehe*...
  • mimmi006
    malins79 skrev 2007-10-09 19:49:12 följande:
    Juliah, grattis 100 000 det är inte lite det För mig får ni gärna lägga in stora bilder men INTE på godis och bakverk
    *asg* instämmer! Är goddiesarna slut nu, Himmelbit?
  • mimmi006

Godkväll! Jag har läst ikapp, men jag tar visst inte in så mycket...

Bea, kommer jag ihåg! Synd att du inte sanndrömde i går natt förresten ! Behöver en genomstädning här, i helgen vankas det kalas... Synd med durkslaget . Visst kunde den ha passat i en annan miljö, men om du vill ha ett annat måste du se till att byta. Annars blir det bara ångest!
    Jag har köpt ett durkslag idag, men mitt kostade *harkel* bara 15 kronor, så det var inte så exklusivt Skrattande!

Newht- jag har rosa bandet på mig!

• mimmi006
    lillvilda skrev 2007-10-10 18:48:15 följande:
    haha det är ingen fara det är okej att döpa om ibland det blev ju ett nytt fint nick. Ja ser allt bra ut på besiktningen å vi fortfarande vill gå igenom köpet så får vi huset!!! Vi skrev på kontraktet idag! Tack tack.Nu känns det som vi kan andas ut för nu kan ingen annan budgivare komma och säljaren kan inte dra sig ur.
    Grattis!
Svar på tråden Vita hem del 5