-
Apselut! Nu har jag fotat lite... det är så stökigt här, men eftersom jag är gädda idag kommer det bli ändring på det! Här ska piffas! Ska ladda ner en bild på senaste inköpet...juliah skrev 2007-10-07 07:56:34 följande:mimmi, ååå, vill också. Vill ha fullständig rapport när du varit där någongång. Läser att Tolix ska komma...
-
-
Nej, det kan jag inte säga... jag har bara den där, men jag har varit kär i den i flera månader! En sån där liten kostade 180:-, men jag ska nog önska mig fler av just den! Så snyggt att bryta av vårt finporslin med!
-
-
Jag har precis proppat i mig den sista Riesenkolan, så nu ska jag köra slanka linjen! Nypon och löv var en mycket bra idé!
-
malins- målar du?
juliah- de vackra lyktorna du har, lite orientaliska... jag är jättesugen på att köpa en liknande som jag har kollat på jättelänge, men priset ligger på 500:-. Vet du vad dina kostade på ett ungefär?
-
Tack juliah, det var skillnad! Jag vill ju helst ha två stycken också. Då ska jag spana vidare, kom gärna med tips om någon har sett fina i butik just nu!juliah skrev 2007-10-07 08:28:31 följande:mimmi, de var nog inte riktigt så dyra, 250 kanske...
-
Juliah- åååå, jag har aldrig sett dem på indiska! *snyft* Säg till när du tröttnar...
-
skogsstjärnan- dra av den lite först, men du behöver nog inte slipa så mycket. Grattis till fina inköp! Jag är mest för enfärgade tyger, men det beiga är fint...
Bea- jag vill också ha nytt skinn! Du påminner mig om att jag måste ringa till en tjej som säljer, men hon bor mitt ute i skogen, så jag glömmer henne!
Malins- kul att du är på g iallafall!
-
Fy, säg inte så! Jag blir nervös, jag ska se till att vi byter ut sofforna idag mot den vita ektorpen i garaget! Får väl täcka allt med plast *hihi*... vi har en svart katt och kladdiga barn!Skogsstjärnan skrev 2007-10-07 08:52:23 följande:mimmi: Ok, så en snabb omgång med slipmaskin får det bli Jag gillar också enfärgade tyger bäst på soffor, men tror inte att det skulle funka med helvitt hos oss. Vi är klottgrisar hela bunten, inkusive vår katt Är månne Redeby klädseln ny??? Vad tycker ni om den? Det fanns ju en nästan likadan, men som var jätteful. Beige botten med beige mönster. Men denna har alltså vitt mönster.