Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

Smajla- GRATTIS! Jag hade missat att du har bröllopsdag, hoppas ni får det riktigt mysigt.

• mimmi006

Hmmm... det var ett tag sen, men det borde vara i listan med massor av olika rutor, och en av dem är htlm. Inte solklart, jag kan gå in och kolla om du vill...

Peak skrev 2007-09-30 11:45:23 följande:
    har ju gjort det förut men vart lägger jag in koden för besöksräknaren bloggen? Blogspot.comVirrig...
  • mimmi006

Bea- ja, jag menar de rutiga små fåtöljerna. De är så fina!

Pärla- var det därför YC Clean cotton var slut?

• mimmi006

*morr* Fanns bara "doftgranar" kavr...

Pärla1 skrev 2007-09-30 12:30:50 följande:
    Hehe, ja jag knep nog de sista, Sorry
  • mimmi006

Fy, vad otäckt Bea! Tur att det inte blev ännu värre... Vi hänger tvätten i torkskåpet, kanonbra. Fast jag var skeptisk först, men nu är jag nöjd. Kör nästan aldrig tvätten i tumlaren, utan hänger den istället.

• mimmi006

Köpte ingen, de skymmer ju 85% av sikten...

Pärla1 skrev 2007-09-30 12:45:14 följande:
    Mimmi: Men då kan du jag ha lite härligt mys i bilen iställetBea: Fy vad läskigt!! Hoppas att du inte har allt för ont
  • mimmi006

Under mall- sidelement- lägg till och ordna sidelement?

Peak skrev 2007-09-30 13:15:00 följande:
    bea- aj då!! Lowe vaknade för ett tag sedan och vad jätteledsen, vi trodde han hade drömt något men när vi tog upp honom var han kokhet, 39,2 i temp. Fick alvedon och sov en stund och nu vaknade han och är tokpigg och hungrig Mimmi - ja kolla gärna om du kan se vart jag ska lägga in koden - det är ju där det står sidelement, men hur får jag in ett nytt?Har två, "bloggarkiv" och "om mig" - i min andra blogg har jag även "besökare" men hur jag fick dit det kommer jag inte ihåg!
  • mimmi006

och virka ... ska hämta kalendern nu!

Himmelbit skrev 2007-09-30 19:44:00 följande:
    BRA initiativ!! Synd bara att alla julsaker är på svärmors vind - om man skulle fylla på med bilder menar jag.Jag får helt enkelt lägga smyckestillverkningen åt sidan ett tag och inse att det snart är jul och börja pyssla!!
  • mimmi006

Det brukar finnas många fina 40-talssängar på blocket... bara att måla!

jezzzica skrev 2007-10-01 20:26:22 följande:
    Godkväll!Hoppas det någon är uppe och alert vi datorn som kan hjälpa mig. Jag letar med ljus och lykta efter en barnsäng. Ikeas sängar är ju helt katastrofala.. Finns inga snygga vita alls! Någon som har något tips på några fina växasängar? Eller andra förslag så som att måla dem (kan det bli bra?) eller något annat? Håller på att bli gaaalen och kan inte koncentrera mig på att plugga till tentan...
Svar på tråden Vita hem del 5