Vita hem del 5
Maria V- det är bara att hänga på, vi får försöka hjälpa varandra så gott det går! www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25343439.html
Maria V- det är bara att hänga på, vi får försöka hjälpa varandra så gott det går! www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25343439.html
En lampa till... www.isabellasmith.com/ecommerce-products/view%5fid=15985&category%5fid=1222 Snyyyyggg!
VSM- låter inte roligt ...
VSM- måste tillägga att det märks knappt, du är lika positiv som vanligt här! Kram
alfas- jag skulle välja det mörkaste skinnet och måla slagbordet vitt, men svart skulle vara supersnyggt också! Det kan inte bli fel, gumman!
Gör det, alla är ju fina! Vilket gillar du bäst?
VSM- nej, det blir det inte... beundransvärt att du lyckas hålla humöret uppe! Du är en riktig glädjespridare, så din karma ligger nog bra till!
*asg* Jag kommer aldrig kunna bestämma mig. Kuddar, filtar och nu lampoman. Var ska det sluta?
Värsta Supermamman skrev 2007-09-27 22:25:06 följande:
Gemelli- nämen, vilken dag . Parveln får hålla sig lite, tycker jag , även om Oliver säkert är i goda händer just nu... Vat inte vad man ska skriva egentligen, kram på dig!
Nu har jag köpt garn och ny virknål, ska nog testa lite ikväll. Är beredd att repa upp!
Ska läsa igen lite här först...
Godmorgon! Här är det lugna stugan, jag ska snart börja att virka igen. Vi var en sväng till Tranås igår och shoppade lite och fiklunchade med Himmelbit och Septemberpyret, myyyycket trevligt!
Knyttis- sängen var jättefin! Vad skönt!
Juliah- Usch, lider med dig när du berättar om tvättstugan...