Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

VSM- måste tillägga att det märks knappt, du är lika positiv som vanligt här! Kram

• mimmi006

alfas- jag skulle välja det mörkaste skinnet och måla slagbordet vitt, men svart skulle vara supersnyggt också! Det kan inte bli fel, gumman!

• mimmi006

Gör det, alla är ju fina! Vilket gillar du bäst?

alfas skrev 2007-09-27 22:21:23 följande:
    mimmi o juliah : Tack goa, måste nog bestämma mig nu ang. fällen. Snart vägrar hon väl att sälja nått till mig, så som jag velar. Jag slår till
  • mimmi006

VSM- nej, det blir det inte... beundransvärt att du lyckas hålla humöret uppe! Du är en riktig glädjespridare, så din karma ligger nog bra till!

• mimmi006

*asg* Jag kommer aldrig kunna bestämma mig. Kuddar, filtar och nu lampoman. Var ska det sluta?
    Värsta Supermamman skrev 2007-09-27 22:25:06 följande:

Mimmi: Superfin lampa! Hur ska du nånsinn kunna bestämma dig när du hittar nya hela tiden?
  • mimmi006

Gemelli- nämen, vilken dag . Parveln får hålla sig lite, tycker jag , även om Oliver säkert är i goda händer just nu... Vat inte vad man ska skriva egentligen, kram på dig!

• mimmi006

Nu har jag köpt garn och ny virknål, ska nog testa lite ikväll. Är beredd att repa upp!

Ska läsa igen lite här först...

• mimmi006

Godmorgon! Här är det lugna stugan, jag ska snart börja att virka igen. Vi var en sväng till Tranås igår och shoppade lite och fiklunchade med Himmelbit och Septemberpyret, myyyycket trevligt!

Knyttis- sängen var jättefin! Vad skönt!

Juliah- Usch, lider med dig när du berättar om tvättstugan...

Svar på tråden Vita hem del 5