Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

Men kan han inte ge lite råd? Om det inte blir bra så går det alltid att göra om. Undrar om det inte heter något med easy cover... kolla de stora tapetsajterna eller måleributiken! www.byggahus.se har ett bra forum där du kan få råd!
    Emil i Lönneberga skrev 2007-09-25 21:29:29 följande:

Inge bra alls Bor i hyreslägenhet och måste göra allt korrekt. Har målat direkt på tapetern. Bor med en målare men som inte vill hjälpa speciellt mycke.
  • mimmi006

Det beror nog på underarbetet... börjar de släppa?
    Emil i Lönneberga skrev 2007-09-25 21:41:51 följande:

Det finns inte nån risk för att tapeterna ramlar av?Tack för länken. Ska kika lite.
  • mimmi006

Hur tror du den kommer att vara på mitt (f´låt vårt) tvättställ? Gigantisk?

lasseliten skrev 2007-09-25 21:44:13 följande:
    SORRY, himmelbit...disträ... Japp, det är tapwell!
  • mimmi006

Du får göra som jag... presentera de klassiska med tvågrepp först och när han har sagt "det där funkar inte med småbarn", visa honom den genialiska idén att ta en engreppsblandare istället!

Himmelbit skrev 2007-09-25 21:46:23 följande:
    Tack! Jag är såå sugen på att ta en sån till vårt badrum men misstänker att sambon inte är lika sugen på det... Det är inte mkt att säger ifrån om när det gäller inredning, men det här är nog en sån sak.. Får använda min kvinnliga list och komma på ngt bra!!
  • mimmi006

Ikea...

Himmelbit skrev 2007-09-25 22:12:53 följande:
    Skulle vilja ha ett handfat som ser ut som din diskho, Lasseliten.Någon som kan tipsa om ett sådant? Var man kan hitta det?
  • mimmi006

Domsjö heter diskhon, sen finns Aspskär som tvättställ... jag tror att den är i porslin också.

Himmelbit skrev 2007-09-25 22:17:10 följande:
    Vad heter det? Jag var på IKEA för ett tag sedan men hittade inget sådant... Var precis inne på deras hemsida också, men måste vara blind...
  • mimmi006

Godmorgon! Jag har fått sovmorgon och det tror jag att jag behövde !

Himmelbit- tack, kära ledsagare!
    VSM- inga! Det är alltid tipptopp i ditt kök!

• mimmi006

Karamellfabriken- vi har köpt dem, men inte satt up dem än. Återkommer när vi har gjort det!

Emil- Lycka till!

• mimmi006

VSM- Jättefint! Är det några smulor i sängen? Det brukar det vara i vår... eller små stenar...

Svar på tråden Vita hem del 5