Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

Ja, den kvinnan ville att jag skulle göra reklam för henne på min blogg... stod om henne i Allt i hemmet nu. Kan hon ha hetat Lina Garnelid eller nåt liknande?

Malwa skrev 2007-09-21 14:26:28 följande:
    Vill göra en efterlysning av en sida med bla tavlor där det ser ut som motiven hålls fast av ett snöre som är knutet tvärs över tavlan, det var ngn av er som hade en länk till denna sida i sin blogg!ngn som vet vad jag svammlar om?
  • mimmi006

Nej, jag var inte så intresserad... men någon kanske kan kolla i Allt i hemmet åt dig? Eller googla lite, men risken är att det är nåt som är fel, det var evigheter sen! Lycka till!

Malwa skrev 2007-09-21 14:30:22 följande:
    Låter bekant! har du kvar länken till hennes sida?
  • mimmi006

Oj... här var det lugnt! Skönt, då kan jag nog läsa ikapp .
    Jag har gjort ikea idag, de hade tagit fram julsakerna. Mycket fint från "Isig" bland annat saker i filt...

• mimmi006

Jag hittade den billigaste mattan som fanns och var helt salig över att den var så snygg. Den hette Erslev, tror jag, och den var vit och helt vanlig! Kanon !
    Ville ha en golvlampa också, men den var slut... också jättebillig och svart. *mmmmÄ

• mimmi006

Jag kunde ha shoppat en hel del idag. Blev helt betagen av Granemo serien *fniss*, men har inga pengar/ användning för dem just nu.
    Köpte en spot som jag gillar, Fas, en svart ram som jag krossade glaset på och en silversten.... den var lite märklig, fiskade upp den på fyndet avdelningen!

Tavlan krossade jag med knät, när jag balanserade mattan, två påsar med kläder, en rygga och min handväska samtidigt som jag skulle öppna dörren. Herregud, man kan ju inte gå typ TVÅ gånger från bilen. Då förlorar man cirka en halv minut!? *ironisk*

• mimmi006

Har du målat nu? Har jag missat nåt ?

VeroniQa skrev 2007-09-21 22:43:19 följande:
    Återigen supertack för hjälpen med färgval
  • mimmi006

Ja, då är jag med Det ska bli spännande, visst var det en säng? (Ursäkta mig, men jag är något trött...)

VeroniQa skrev 2007-09-21 22:45:55 följande:
    Hihi nädå bara blivit lite klokare på vilken färg som ska inhandlas imorgon Så snart ska sängen bli viiiiit!
  • mimmi006

M HOW- Nyfiken Rosa har avreggat sig. Det är Pyrets dag i dag, tror jag...

VeroniQa- har du någon bild? Jag blir så nyfiken!

• mimmi006

Jag var lite sur över mitt tidssparande... vad gör man? Använder ramen utan glas? Beställer nytt glas?

Smajla skrev 2007-09-21 23:01:08 följande:
    Ah, men vad kul, härligt! Typiskt det där med ramen bara, känner så väl igen mig, allt för att slippa gå en extra gång Gör likadant själv och virrar in mig i saker och ting bara för att krångla till det
Svar på tråden Vita hem del 5