Vita hem del 5
Ja, den kvinnan ville att jag skulle göra reklam för henne på min blogg... stod om henne i Allt i hemmet nu. Kan hon ha hetat Lina Garnelid eller nåt liknande?
Ja, den kvinnan ville att jag skulle göra reklam för henne på min blogg... stod om henne i Allt i hemmet nu. Kan hon ha hetat Lina Garnelid eller nåt liknande?
Nej, jag var inte så intresserad... men någon kanske kan kolla i Allt i hemmet åt dig? Eller googla lite, men risken är att det är nåt som är fel, det var evigheter sen! Lycka till!
Oj... här var det lugnt! Skönt, då kan jag nog läsa ikapp .
Jag har gjort ikea idag, de hade tagit fram julsakerna. Mycket fint från "Isig" bland annat saker i filt...
Skogis- jag tycker att harmoni är fin, men alla var snygga!
Jag hittade den billigaste mattan som fanns och var helt salig över att den var så snygg. Den hette Erslev, tror jag, och den var vit och helt vanlig! Kanon !
Ville ha en golvlampa också, men den var slut... också jättebillig och svart. *mmmmÄ
Jag kunde ha shoppat en hel del idag. Blev helt betagen av Granemo serien *fniss*, men har inga pengar/ användning för dem just nu.
Köpte en spot som jag gillar, Fas, en svart ram som jag krossade glaset på och en silversten.... den var lite märklig, fiskade upp den på fyndet avdelningen!
Tavlan krossade jag med knät, när jag balanserade mattan, två påsar med kläder, en rygga och min handväska samtidigt som jag skulle öppna dörren. Herregud, man kan ju inte gå typ TVÅ gånger från bilen. Då förlorar man cirka en halv minut!? *ironisk*
Har du målat nu? Har jag missat nåt ?
Ja, då är jag med Det ska bli spännande, visst var det en säng? (Ursäkta mig, men jag är något trött...)
M HOW- Nyfiken Rosa har avreggat sig. Det är Pyrets dag i dag, tror jag...
VeroniQa- har du någon bild? Jag blir så nyfiken!
Jag var lite sur över mitt tidssparande... vad gör man? Använder ramen utan glas? Beställer nytt glas?