Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

VSM- Fint rum! Jag gillade mattan också, synd att han inte vil ha den! En lite dyrare, men snygg, är en med rallybil på av mannerståhl. Den finns bland annat på designonline, men jag vet inte om den är för barnslig..? Hur gammal är Lucas?

• mimmi006

Det var en vanlig bondauktion!

Jezzika skrev 2007-09-17 15:07:27 följande:
    mimmi: Vad är det för auktioner du springer på? Jag har aldrig varit på någon och har inte hellerförstått rikrigt hur man budar.
  • mimmi006

Salmiak- hjälp, du måste ta det lugnt. Lägg ner inredningen ett tag också om den ger dig prestationsångest... Fint du hade gjort hos lilltjejen!

Juliah- Vad nyfiken jag blev nu! Själv får jag slava/ slöjda fram egna bokstäver, men jag är inte så duktig!

Fotograf- Beror på miljön, men ärligt talat inget jag gick igång på!

• mimmi006

millface- jag har saknat dig! Antar att du har ont om tid, men jag är traditionell och kör med halvblank 0502-y... den "gamla" standardvita"...

• mimmi006

Fotografen- jag ändrar mig! Jag tror den kan passa, om inredningen drar åt New England/ marin stil. Skulle nog vilja sätta på några knoppar eller nåt.

• mimmi006

Med det rummet kan alla möbler bli snygga! Visst är det nästan så!?

numberone skrev 2007-09-17 19:27:59 följande:
    Åååååååååååååååååååååååå va läckert!! Blir helt till mig.....
  • mimmi006

Ni som målar med matt färg, vilket glansvärde har ni?
    Det jag har målat matt har blivit så fult fort, jag gör något fel...

• mimmi006

Klarar den stötar och lite smuts? Den måste klara en del i vår hall... tog du råvit eller bröt ni den?

Sylt skrev 2007-09-17 19:41:40 följande:
    Glans 20, halvmatt - gärna Flugger!
  • mimmi006

mmmm... är så sugen på lite råvitt! Men vi har öppet till nock i hallen och allt är målat i bruten här nere.
    Men kan man ha ett (eget) rum råvitt, utan att det skulle se konstigt ut?
    Kan snickerier och annat se smutsiga ut mot de råvita väggarna?

Sylt skrev 2007-09-17 19:47:59 följande:
    Lite stötar o lite smuts (går att torka av), tycker att den råvita är finast Uppe på väggarna är det nog lite blankare (ska kolla), men fortfarande råvit.... Det helmålade golvet uppe är också råvitt. *springer o kollar burken*
Svar på tråden Vita hem del 5