Vita hem del 5
Kan det vara Salmiak? Lisa har ju bröstpanel med en bård med hjärtan över, men det är inte den du menar väl?
Kan det vara Salmiak? Lisa har ju bröstpanel med en bård med hjärtan över, men det är inte den du menar väl?
Oj, nu blev det rörigt ! Om du menar den med hjärtan finns detn nog i mitt galleri... Lisa är min dotter...
Ja, jag vet precis ! Vi har slät väv över... microlit, målad i den "gamla" av brytningen 0502-y.
Godmorgon! Idag blir det lugnt här och jag tycker det är så skönt att inte ha nåt inplanerat. Jag ska försöka höstpiffa vardagsrummet idag, ska ut i garaget och ta fram lite saker.
Smajla- fint! Är ditt krus från Rörstrand eller Gustavsberg?
LCroft- ska du frysbanta igen!?
Bea- det låter fint! Det ska bli så roligt att få se bilder på förvandlingen sedan. Här blir det nog också Eljo, men jag har inte beslutat om vi ska ha vita eller svarta än !
Är det bara jag som inte fick sovmorgon idag!
Jag letar febrilt efter en snygg, vit matta. Den ska helst inte kosta över 1500:- och passa under ett soffbord...
Är det nån som har tips?
MariaV- vad roligt med lite sällskap här!
Jag tyckte den var fin, stilren. Billy kanske kan fungera om du gör nåt roligt av den...?
Hmmm... jag såg den igår! Jag ska ta reda på det, men det kan ha varit Alvas hus.
mimmamum- ja, det var alvas, under "kommer snart"! alvashus1.e-butiken.se/
MariaV- Jag vill ha en från Himla, men om man kollar priserna på syster lyckligs sida, så är det alldeles för dyrt just nu! Fördelen med billy är att den är täckt nertill= lättare att städa. Annars var den du visade lite roligare, man blir lite trött på vanliga Billy. Det krävs en del pimpning...
Juliah, visst kostade dem inte lika mycket på vita hem?