Vita hem del 5
Det har jag redan haft! Surfar runt lite på blocket...
Det har jag redan haft! Surfar runt lite på blocket...
gemelli- kikade på syster lyckligs hemsida och ser nu att det nog är den enda skillnaden. Och sen är det magnetlås på sebran, på den gamla är det spår man sätter gavlarna i. Har du köpt sängkläder?
vårsol- var har du varit och shoppat?
Konstigt ! Men sängen är viktigast, jag skulle själv kunna ha den (fast jag skulle få krypa ihop i fosterställning)! Längtar till man kan ha den som soffa också...
vårsol- det kan vara svårt att hitta nåt när man har ett gäng med sig som är måttligt roade... Om H inte hade somnat på auktionen och Lisa inte hade hittat en kompis på auktionen, hade det aldrig blivit nåt idag! Hade lite flyt m.a.o
vårsol- höstmyspysigt!
juliah- när får vi se ditt piff?
Vad länge sen man såg Millface här? Nån som vet hur det har gått med allt... Kollade in hennes blogg nu och blev påmind.
mimmamum- Allt är relativt! För mig var det fynd... du får se bilder imorgon... tror jag !
Jaaa... men jag blev besviken när jag insåg att hennes kök är en exakt kopia på ett Terence Conran kök. Hade höjt henne till skyarna och har inte sett att hon har ens nämnt honom som inspiration till köket... *hm*
Hon är en otrolig fotograf iallafall!
Det är verkligen fårskinnsdax!
Ett av mina favoritbadrum var med i nya Vakre hjem! Jag såg det i Allt i hemmet runt 2002, men det står sig! Ett danskt med vit mosaik, modernt porslin och en madonna som detalj! Det har varit med och inspirerat mig