-
Så känner jag också ibland... funderar på att bestämma en fl- tid för mig själv också, för att minska tiden vid datorn. Lägga av helt vill jag inte!mimmamum skrev 2007-10-07 17:46:18 följande:Åh så spännande Mimmi! Vill ju se på direkten! Visst kopierar vi väl alla varandra hela tiden, men det är ju bara kul tycker jag att bli inspirerade och att inspireras! Bea, blir spännande att se ljusstaken! Och vem var det som hittat en elektrisk, spännande!Ni som kikat i min blogg idag har kanske läst att jag tagit en bloggpaus, känner att pressen blivit lite för stor, måste hitta tillbaka igen till den positiva energin! Jag hoppas kunna komma tillbaka igen med nya inlägg!
-
Adamama- jättefint!
LCroft- *skickar en panodil*
mimmamum- du gör helt rätt! Du har ju 1000 projekt, vännen, så det är väl inte konstigt att det blir mycket!
Rori- jag har spärr på min sida, men du kan komma in nu!
-
Malin och skogis- jag lägger till er! Det är bara roligt med er kändisar, jobbigare med såna som är inne massor av gånger och verkar halvskumma...
-
Man måste ha plus.. jag skaffade igår och sedan såg jag att de har gratiserbjudande nu på det, om man tipsar en vän! Bara att köra mao (sedan kan man lägga in flera coola gubbar)....Anton2005 skrev 2007-10-07 19:52:29 följande:Hur gör man för att lägga in bilder här?
-
Himmelbit- såg dem inte förut.... å, lakrits...
-
Kajsa- oj, det var en lista som hette duga! Jag vågar nog inte lista mina efter din *haha*... är rädd att den blir lika diger! Nu vill jag att du listar det du är nöjd med, topp fem Kajsa!
-
Bea- man kan göra så, men det är inte rätt
Himmelbit- sluta nu! Affären är stängd. Hjälp!
-
Kajsa o Himmelbit- ett tips är Cloetta också, om ni inte redan har varit där!
-
Bra lista, Kajsa! Synd bara att du inte har tröttnat på sängen... vill ha den!
Min lista:
1) Vardagsrummet, jag älskar soffbordet *fniss* och ljuset i rummet och sofforna är ju helt underbara till det priset! Vill eg. ha en Howard nån gång, men den här var väl sådär... http://www.blocket.se/vi/13664423.htm?ca=14_s (varför ligger kuddarna i MITTEN? *asg*)
2) Junosängen och alla attiraljer till Hugos rum
3) Barnsoffan
4) Lisas rum
5) Köket och öppenheten mellan kök/ vardagsrum
-
Vem på tur? Himmelbit? Malin?