Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva
    malins79 skrev 2007-09-13 12:09:17 följande:
    Jag skulle tagit bort hästen och ställt skorna där.Jag har köpt en likadan tallrikshylla som jag inte målat ännu. Det blir nog Jacob som får den
    Sant, hästen ser lite hög ut på den hyllan..
    Jag har en större variant på hyllan i köket, tyckte det var kul att jag hittade en likadan fast liten
    dscn3269.JPG
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-09-13 15:57:50 följande:
    Ok, måste bara rätta till ett stavfel, alldeles ska det stå. Retar mig ngt så ohyggligt annars
    Haha, jag är likadan, kan inte stå ut med att folk tror att jag inte kan stava! Blir knepigt när man slinter över tangenterna
    Tänkte också att kottarna passade till boken, men känner jag mig själv så kommer jag flytta saker till och från den där hyllan ändå i all evighet!
  • lillafruluva
    mimmamum skrev 2007-09-13 18:16:32 följande:
    Usch, menade inte att få dig att må illa juliah! Blev bara så paff när jag såg paranteserna! Du får göra som Moosaik, skaffa lösen till bloggen för inte får du lägga ner den, älskar ju den!
    precis vad jag tänkte föreslå! Din blogg är en stor inspirationskälla Juliah!!
  • lillafruluva

lite ot kanske men jag behöver hjälp med ett ordspråk eller liknande!
    Har köpt en ros till min sons fröken för att hon är så snäll och underlättar det för oss ett par dagar i veckan..(blir en novell om jag ska berätta allt )
    Ska skriva ett tackkort typ och vill gärna att hon ska förstå hur mycket det hjälper oss när hon ställer upp som hon gör!

• lillafruluva

Jag läser massor med bloggar och alla som skrivs av er här! Får nog bli bättre på att kommentera kanske!
    Ibland går jag in på en blogg för att bara njuta av bilderna och få lite extra inspiration. Idag gick jag igenom alla Juliahs blogginlägg och det är inte första gången!

Svar på tråden Vita hem del 5