Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Tänk att få rensa upp här och mååååååla och greja och byta möbler, vad fint det kan bli!! De som har det här torpet nu är inte så intresserade av att fixa till det, men när vi tar över blir det kul!
    Kök                      Kök                     Allrum
    DSCN3674.JPG  DSCN3676.JPG dscn3672.JPG

• lillafruluva
    sunmaid78 skrev 2007-09-14 16:44:35 följande:
    nu var det längesen jag var här..Har iaf pysslat ihop en liten anslagstavla..Blev väl sådär..men duger
    Den blev ju jättebra!!
     Har planer på anslagstavla här med, man har en bild i huvudet se får man se hur det blir
  • lillafruluva

God morgon!
    Alla skriver så mycket och jag läser vartenda inlägg, men när jag själv ska skriva har jag glömt hälften!
    Idag ska jag riva ut samlingen av inredningstidningar, sitta med en kopp te och låta mig inspireras!! Kan sitta i timmar med tidningarna och inspirera, fantisera och planera!!
    Hoppas ni får en bra helg allihop!

• lillafruluva
    malins79 skrev 2007-09-15 08:19:42 följande:
    låter härligt, tyvärr hinner jag inte med att sitta i flera timmar med tidningar dagtid men nån kväll när barnen somnat tidigt kan jag lätt bläddra i tidningar och läsa bloggar i en timme eller så.
    Mina barn börjar bli så stora så de sköter sig själva(utom minstingen då men hon har ju en pappa också ), så då kan jag unna mig ett par timmar
  • lillafruluva
    Salmiak6 skrev 2007-09-18 11:24:39 följande:
    nej jag slipade inte. Jag använda nordsjös färg. 0502-y tror det var halvblank på skohyllan för att den ska gå att hålla ren.
    Skruvade du isär alla delar först?
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-09-18 15:30:41 följande:
    Snälla hjälp mig att hitta en återförsäljare för Sebra sängen! Tänk om någon har kvar den gamla varianten. Jag bli sjuk av det här...önskar att jag gav tusan i vilken säng vi köpte och nöjde mig med en spjälis från Ikea. Men det är väl så det blir i slutändan
    Du fick väl inte hem sängen med plexiglaset??
Svar på tråden Vita hem del 5