Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 5

Peak skrev 2007-08-15 20:17:55 följande:
    men herregud nu har jag letat efter typsnittet Kids i två dar - ingen som kan länka till det?
    Vet inte vilket du menar exakt, men det kanske finns här??

www.fontseek.com/fonts/kids.htm
  • lillafruluva
    mimmamum skrev 2007-08-15 20:44:48 följande:
    Åh, jag är i flytta om tagen, hatar den där känslan när sakerna inte hamnar rätt direkt, är sååå löjligt men jag vill verkligen att varje sak ska kännas perfekt! Någon som känner igen sig eller håller jag på och bli galen!?
    Ha ha, jag är likadan, det måste känns klockrent, som att huset är byggt efter möbeln, eller saken jag ställer någonstans!
    (Sen tröttnar jag ändå efter ett tag och flyttar om igen)
  • lillafruluva

Vem av er är det som gjort en sänggavel av en gammal dörr(vit)?? Har bilden i huvudet men kommer inte ihåg vem av er det är

• lillafruluva

Sy vita överdrag till högatalarna om du inte gillar dem

LCroft skrev 2007-08-20 19:04:22 följande:
    Här är nu bild tagen från bakom trean sett. Glöm vår fula TV/hemmabio system och timmerväggen ska bli vit! Mannen har inte bara förstått det än.
  • lillafruluva
    Adamama skrev 2007-08-23 11:18:27 följande:
    ...för övrigt tycker jag att det var rätt fult att måla två färger på pärlsponten som man kan se att de gjort på ovanståendebild. Grått nere och vitt uppe utan någon list eller nåt emellan. Visst ser det skumt ut?
    Tycker också att det ser skumt ut utan någon list eller liknande!

Lycka till med trappen
  • lillafruluva

Jag fick plötsligt sån jullängtan!! Stod i köket och tänkte att det att jag skulle tända lampan eftersom det var så mörkt. Då började jag tänka på ljuset vid jul
    Så mysigt att få pynta och baka och mysa!!

• lillafruluva
    Salmiak6 skrev 2007-08-23 16:31:55 följande:
    Har i och för sig redan bokat in mig på en pysselkväll på en blomsteraffär i december där man får göra egna kransar osv.
    Åh vad kul! Jag kanske skulle ta och titta på lite pyssel att beställa hem.. Änglar kan man ju ha nu med
Svar på tråden Vita hem del 5