Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

Inte PruPuffen- FruPuffen såklart!

• knyttis

Tack för alla positiva kommentarer om vår barngunstol! Ett fårskinn skulle passa fint men finns det så småa så de passar?

Gemelli - Skönt att du mår bra/bättre nu! Hoppas ni får den gudomliga tomten! Den är ni värda!

• knyttis

Skogsstjärnan - superfina Bu och Bä!
    Lynn84-funderat var du varit! Lycka till med budgivningen! De brukar löna sig att vara noggrann!

VSM-Vitt!!! Naturligtvis... vad fin soffan är. Gillar också det rakare stuket!

• knyttis
    Fotograf Karlander skrev 2007-08-26 20:50:19 följande:
    Tittar in och säger Hejsan Hej.....*L*Vi ska snart flytta till ett Litet Rött hus med Vita knutar som blivit renoverat Just nu så är alla väggar vita och i stora rummet som ska bli mys rum med kamin i ena delen o i andra delen sovrum är golvet vit målat...*tok längtar* tills vi ska flytta in...sovrummet kommer vara helt vitt *nice*...Köket blir i vitt....mysrummet blir vitt med blått...tv rummet rött med vitt... Pojkarnas rum blir oxå mycket vitt....*kram på er *
    Låter underbart! AVIIIS!
  • knyttis
    Smultron och glass skrev 2007-08-26 22:44:06 följande:
    Knyttis, Ikea har haft en barnvariant av fårskinn, men jag vet inte om den finns kvar. Den var mindre än "Ludde" och lite krullig.
    Tack! Ska genast kolla upp!
  • knyttis
    Rosesarered skrev 2007-08-26 22:06:24 följande:
    Japp jag avvaktar lite tror jag.
    Rosesarered- Välkommen! Lavoaren var så fin och har helt klart potential!
  • knyttis

Hittade inget barnstorleksfårskinn på Ikea- har ngn annan tips på var jag kan hitta innom bra prisklass?

• knyttis
    http://www.blocket.se/vi/13037150.htm?ca=11_s

Vad tror ni om detta skrivbord? Har det potential? Jag funderar på de böjda benen på bordet om de är för böjliga för min smak... Kan inte bestämma mig. De har ju legat ute en stund så jag kan säkert pruta. De finns nära där vi bor.
  • knyttis

Sunna- Väggord el krans bägge blir fint. Om väggord ngt som blir ca 4 rader så att de fyller ut liksom funderade jag.

Juliah- Så fint så fint de blir i din drömmtvättstuga. Perfekt om du får rum för din symaskin också - så är lätt att komma åt och bara att hugga i!  
    Vart hade du beställt glassformarna förresten? Hittar bara de i rosa "botten" och dina var väl blå - skulle helst ha sådana... Kommer ihåg när man fick hemmagjord isglass när man var liten - sååå gott!

VSM- Fin pall och välvalda ord! Vet ej om du kan cykla till Ikea om du är hema från jobbet..lite tveksamt om du träffar ngn..tänk om du släpar på ngt där sedan Förstår att du vill

Gemelli- Ja de var svårt att läsa så kan ej ge kommentar...

• knyttis

Vi har haft lekkompis här nu på fm och skall väl åka iväg och handla när sonen vaknar.

Ja glömde Juliah- Va kul att ni också beställt er Sebra! Jag fick mail förra veckan att de skulle ta 3-4 veckor till leverans... Vill ha den nu ju!

Svar på tråden Vita hem del 5