Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

Min William 1,5år är sjuk och nu vaknar jag och har ont i hela kroppen. Har tagit in lite Alvedon och skall försöka gå snussa igen. Hoppas hoppas de känns bättre när jag vaknar igen!

• knyttis
    Smultron och glass - Tack för omtanken! Jag mår bättre nu men sonen är sådär -febrig, kräks och vill bara vara i famnen.

Bella B - Varmt Välkommen! Tavlor med Marint stuk, Mio har flera fina! Jag är också så trött på huspriserna i Sthlm och AP som visar sig vara lockpris allt som oftast!
  • knyttis

Roligt att du är tillbaks Juliah! Jipiiii! Jag brukar också ta livet av mina murgrönor  men nu har jag doppat dem i vatten var 3:dje dag och de mår fin fint hittills Köpte för en månad sedan.

Gemelli- Känner med dig! Hoppas de går över fortare än kvickt nu på en gång.

Busan - Grattis till Wilma gruppen!

• knyttis

Vi har varit inne hela dagen, William är fortfarande dålig i magen och har feber. Stackrs litn och mamma som får ta hela lasset då pappa jobbar så mycket och reser. Har inget nytt att berätta på inredningsfronten tyvärr Får följa med istället

Måste kolla Lexington höst nu då...

• knyttis
    Rori skrev 2007-08-24 18:32:05 följande:
    Gokväll i tråden! Nu är vi hemma tillbaka efter vår härliga resa. Är såå avis på er som bor i Stockholm, där finns ju verkligen hur mycket som helst Fick med mej en del godbitar Köpenhamn är ju inte heller fy skam Men nu blir det till att ställa iornding för vårt bröllop så inredningen får stå på hyllan en vecka... ...men alltid lika kul att kika in här och få inspiration. Skulle vara kul att börja blogga
    Välkommen tillbaka - roligt att resan var lyckad! Ser fram emot bilder sedan! Så ni ska gifta er om en vecka? Stort grattis!
  • knyttis

Skogsstjärnan - Tack för den "speciella" kramen Värmer!

• knyttis
    Gemelli- Vad skönt att det var UVI  och inte babyn som ville ut! Han ska ju va kvar än ju! Men va jobbigt att det gått så långt till njurarna  och att de var så otrevliga med er. Helt otroligt att de finns såna på förslossningen som inte förstår att man är orolig och behöver stöd och uppmuntran när man är gravid och mår pyton. Skönt med gullig läkare sedan! klapp på huvet

Mimmi- Vill ju se bild på allt ju , men vi får väl vänta snällt då  Härlig krans i alla fall den kommer du att tycka om länge!

Rori - Tack för omtanken med William, han mår mycket bättre idag och har ätit första dagen på 3 dagar. Skönt - de så jobbigt när de ej får i sig ngt. Han har byggt lite plank med sin pappa idag och fick en bräda i ansiktet i misstag. Han lade upp en bit på bordet och så ramlade den ner under ögat på honom. Gissa om jag blev orolig när jag kom hem från min shoppingdag och såg honom helt sönderskrubbad under ena ögat - stackarn han som äntligen var piggare! Men glad var han i alla fall!

Sylt
    - Ursöt söpbubbelpistol, vart har du hittat den?

Mori - Kul att du fått symaskin - nu får du pyssla massor!

Kan ha glömt kommentera ngt är så trött känns som jag har sand i ögonen efter en hel dag sökandes dagiskläder och allmänt ytterkläder till sonen. Har hittat en hel del så de känns bra men usch vad dyrt det blir!
  • knyttis

En fråga ej inredningsrelaterad dock
    :
    Har ni 2 uppsättningar av ytterlekkläder till era barn som går i dagis?
    En att ha där och en hemma.

• knyttis
    mimmi006 skrev 2007-08-25 21:33:21 följande:
    knyttis- tack ! Jag får väl ta och spara lite, så jag kan lägga in lite mer i veckan! Jag handlar mest på nätet nu, jag tycker att det är så skönt...
    Hon som sålde maileg kaniner säljer hon via nätet då? Skulle va mysigt med ett par de så fina!
  • knyttis

Mimmi- meenar du at hon har en skaljacka från polarn som hon använder ute både hemma och på dagis? Klarar de faktiskt så mycket regn att de inte blir våta?

Svar på tråden Vita hem del 5