Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

Tack Gemelli!

• knyttis

Gemelli- ser inget..måste gå i säng nu...

• knyttis

Bild på ny rullgardin i Williams rum samt en mysig påsfackmojänggrej Vet ej vad de kallas.

• knyttis

Överlevt första dagen på jobbet 11 timmars dag och massa patienter...ser i kors, är förkyld och helt slut. Nu ska jag läsa i kapp så mycket jag orkar...

• knyttis
    lasseliten skrev 2007-09-03 21:06:54 följande:
    Oj, vad duktig du är knyttis! Impad!
    Påsfackmojänggrejjen har vi fått om du trodde att jag sytt den... Rullgardinen har W:s mormor sytt. Jag har ingen symaskin än...står på önskelistan
  • knyttis

Tack snälla för alla gulliga komentarer om Bok&Taldrikshylla samt ny gardin Värmer massor - Kram på Er!

• knyttis
    Smajla skrev 2007-09-03 21:13:09 följande:
    Jöss, när vi ändå snackar vitt så spöhaglar det här i Torslanda just nu - det blir helt vitt på marken!
    Tycker hagel är lite småmysigt - bara man står under tak
    mimmamum skrev 2007-09-03 21:25:24 följande:
    Här är en bild på min nya, SVARTA kruka, den ska få flytta in i vardagsrummet med en murgröna tror jag. Visst är den lite romantik och mer maskulin?
    Jo den var riktigt fin och har de du söker! Var just in på din blogg och kollade dina fina nya bilder! Älskar dit kök!
  • knyttis
    numberone skrev 2007-09-03 21:30:24 följande:
    Har det blivit mycket svart i tråden nu eller är det bara jag som blivit halvblind?
    De väl hösten som kommer och längtan efter kontraster...
  • knyttis

Pärla1 - du visar väl bilder och byter erfarenheter till mig som också har det i planerna. Alltså måla Markör skåpet Hur har det gått idag?

LissAnna- Vad det såg mysigt ut hos dig Skulle gärna satt mig ner en stund i din soffa i köket

• knyttis
    Ammi 76 skrev 2007-09-03 21:57:48 följande:
    Hej! Kikar in lite. Det gör jag i och för sig varje dag, men idag skriver jag en rad. Ni är fantastiska allihopa och en stor inspiration!Lägger in en länk till lite mysig inspiration från Green Gate! Fanns mycket fint med färg som kontrast till allt det vita!www.zmag.dk/showmag.php&pageid=0
    Ååå vad fint, fanns massor som skulle görs sig här hemma!
Svar på tråden Vita hem del 5