Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 5

Jag vill så gärna tycka om svarta detaljer, hoppa ni kan övertala mig här inne. Tycker det är sååå fint hemma hos er...

Är sååå sur för att jag inte beställde den här julstrumpan förra året, tycker dock att det är lite surt att hon har den kvar på sin sida när hon inte har den kvar... Skrikandes

http://hemljuvahem.nu/oscommerce_st/catalog/images/Julstrumpa%20linne.JPG

Men den här kanske, lite förmkt svart för mig kanske

http://www.mamut.net/wwwcountrydreamsse/249.jpg

• gemelli
    Kajsa M skrev 2007-10-29 20:13:34 följande:
    Jaa! Nej då! Jag är så jättetacksam för att du fixade det jag bad dig om! supersnällt! Och hemleverans vid dörren på köpet! HElt otroligt! *kram*Är ni överens med mig om att denna vägg ska bli vit nu då? För jag har tänkt att ta ner pilasterhyllan och spegeln och börja spackla ikväll. Tror att jag ska köpa den stora vita hemens spegeln och sätta ovanför soffan istället. Vad tror ni om det? Pilasterhyllan åker ut.
    Tycker INTE den väggen ska bli vit. Gillar verkligen den gåra färgen...
  • gemelli
    Kajsa M skrev 2007-10-29 20:17:38 följande:
    skojar du nu?
    Neeeej jag skojar inte Generad man kanske inte vågar säga att man gillar den färgen här inne Generad
    Önskar att jag hade en stooor väg att måla grå
  • gemelli

Ååååå ikväll var jag och hämtade stolarna jag visade er igår. Dom var ännu finare i verkligheten.
    Och vet ni, jag kommer INTE måla dom vita, utan dom var urfina som dom är

Bild kommer

• gemelli
    malins79 skrev 2007-10-30 19:43:35 följande:
    Gemelli, vad kul att stolarna var fina. Ska du klä om dem?Nu är det väl snart bf?
    Vet inte gillade faktiskt tyget oxå. Men ska försöka hitta nått fint linntyg tänkte jag.
    Men stolarna var såå fräsch, så dom får stå där till jag tröttnar på tyget...
    Fatta jag fick två kanonfina stolar för 100 kr

Ja i övermorgon är det BF, men jag har hört att man inte kan lägga in någon beställning just den dagen. Så jag får nog snällt vänta på honom
  • gemelli
    VeroniQa skrev 2007-10-30 20:54:54 följande:
    Måste bara visa vad min underbara sambo  kom hem med idag, hade nämnt att det är så tyst i nya huset, så när han kom hem efter kvällsjobb så hade han med sig den här *såå glad*  Så nu ska det lyssnas på "lugna favoriter" å bakas scones!Grymt ljud för att vara så liten...hihihi...tur att man har en "pryltokig" man Stora bilder såklart!
    Åååå vill oxå ha....

Men är det någon som fattar deras system?
    Pratade med dem på formex mässan och då verkade det som om man ville ha CD så var man tvungen och ha allt ifrån högtalare till förstärkare och radio...

Men såg nu att Bagaren och Kocken hade alla modeller. och då fanns det ju en CD spelare som kostande nästan 10 000 kr. Den måste ju vara fulländad?  
Svar på tråden Vita hem del 5